Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:19:37 GMT

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی «ضیافت همدلی» در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۹۰۵

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی «ضیافت همدلی» در صومعه‌سرا

راستاد از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در قالب طرح «ضیافت همدلی» در صومعه‌سرا خبر داد.

«حسن راستاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه طرح «ضیافت همدلی» در بقاع متبرکه صومعه‌سرا اجرایی شد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اشاره به توزیع 150 بسته معیشتی در قالب طرح ضیافت همدلی از سوی بقاع متبرکه شهرستان افزود: ارزش تقریبی این بسته‌های معیشتی 225 میلیون ریال بوده است که میان خانوارهای آسیب‌پذیر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هزینه تامین این بسته‌های معیشتی از محل خیرات و مبرات موقوفات و همکاری هیات امنای بقاع متبرکه صورت گرفت گفت: این بسته‌ها اغلب شامل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ و ... است.

 

راستاد تصریح کرد: اگرچه بقاع متبرکه از همان ابتدای شیوع کرونا در صومعه‌سرا تعطیل شدند، ولی فعالیت‌های اجتماعی در ضدعفونی  معابر و محلات، توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های ارزاق مستمر بوده است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه تا کنون بالغ بر 6 هزار ماسک توسط خادمیاران در بقاع متبرکه دوخت و توزیع شده است خاطرنشان کرد: 320 پک بهداشتی، 500 دستکش، 70 عدد مایع ضدعفونی کننده تهیه و توزیع و بیش از 124 پرس غذای گرم در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا توزیع شده است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ضیافت همدلی ضیافت همدلی رزمایش ضیافت همدلی بقاع متبرکه ضیافت همدلی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین