Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز دومین دوره توزیع سراسری کمک های مومنانه در سراسر کشور استقبال چهرهای مشهور مذهبی اهل سنت در کنار مردم قدرت مضاعفی به این رزمایش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه و لبیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این فرمان ولی‌فقیه برای دست‌گیری از نیازمندان در ماه رمضان و راه‌اندازی پویش «کمک مومنانه» برخی از چهره‌های مشهور عرصه‌های مختلف از جمله علمای اهل سنت نیز حمایت خود را از این  طرح اعلام کردند و در کنار مردم به این پویش پیوستند تا ادای دینی به مردم کشورشان کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با کردتودی عنوان کرد:

آغاز رزمایش دوم «کمک مومنانه» سپاه الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا است

ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: رزمایش "کمک مومنانه" سپاه جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم را به تمام دنیا نشان داد و می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای جهان شود و انسان را به سوی معنویت و کمک و خدمت رسانی سوف دهد.

وی گفت: سپاه در همه برهه های حساس حقیقتا در کنار مردم حضور داشته و با کمک رساندن به مردم همیشه پای کار بوده و انجام وظیفه کرده که در این راستا و در این اقدام خیر‌خواهانه نیز با حضور خود می‌تواند با شناسایی افراد نیازمند و با دستگیری از آنان در این امر خدا‌پسندانه اقدام کند. ماموستا راستی با بیان اینکه آغاز برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً گام بزرگی در کاستن از آلام و مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه به شمار می رود افزود: امید است در سایه برگزاری رزمایش های بعدی این کمک خیرخواهانه شاهد تقویت همدلی و وحدت و حس نوع‌دوستی در جامعه بیش از پیش باشیم و بتوان گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان برداشت. ماموستا راستی ادامه داد: راه اندازی پویش «کمک مومنانه» در سطح کشور، در حقیقت تزریق امید به زندگی نیازمندان و درس عملی همدلی، اخلاص و ترویج روحیه مواسات را برای کسب رضایت الهی به دنبال دارد. امام جمعه موقت سنندج شکل‌گیری رزمایش پیوسته کمک مومنانه را از افتخارات کشور دانست و گفت: مردم ایران اسلامی با لبیک‌ گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد این عرصه شدند و تاکنون خوش درخشیده‌اند. وی تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه تمرین همدلی، همکاری و هماهنگی در راستای یک کار خداپسندانه و حل مشکلات انسان‌هایی است که بر اثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند لذا همه باید احساس مسئولیت کرده و این کار را جدی بگیریم.    

مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج:

سپاه همواره پیشرو در امور خیرخواهانه بوده است/ طلاب و روحانیون کردستانی حامی رزمایش کمک مؤمنانه هستند

ماموستا اقبال بهمنی در آستانه مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد استقرار ارزش های اسلامی در تمامی عرصه ها در کشور هستیم.

وی افزود: سپاه پاسداران به عنوان یکی از مولودهای با برکت انقلاب اسلامی طی چهار دهه از عمر با عزت خویش منشا برکات بسیاری در کشور بوده است.
این روحانی برجسته اهل سنت کشور تصریح کرد: تلاش ها و خدمات نیروهای خدوم سپاه در عرصه های محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در جامعه مثال زدنی است.

ماموستا بهمنی با اشاره به توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی در قالب مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای این رزمایش بزرگ اجتماعی بار دیگر جایگاه والای خود را در عرصه های اجتماعی و محرومیت زدایی به همگان نشان داد و بدون شک مرحله دوم این رزمایش نیز زمینه ساز برکات بسیاری برای خانواده های نیازمند و محروم کردستانی در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی افزود: طلاب و روحانیون کردستانی به ویژه طلاب و روحانیون شهرستان سنندج نیز با توجه به پایگاه و جایگاه اجتماعی خویش در جریان این رزمایش همراهی خوبی با سپاه داشتند و در اجرای مرحله دوم این رزمایش نیز نقش آفرینی خواهند کرد.

ماموستا بهمنی ابراز امیدواری کرد که این اقدامات ارزنده اجتماعی در ایام مختلف سال تداوم داشته باشد.

 

امام جمعه مسجد جامع زین العابدین چابهار:   بالاترین فضیلت در ماه مبارک رمضان کمک مومنانه است/ مشارکت خیرین در این رزمایش امری ضروریست

به گزارش عصرهامون، عبدالرحمن ترنجزر؛ امام جمعه مسجد جامع زین العابدین چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به یاری رساندن به نیازمندان یکی از مهم ترین رسالت یک مسلمان است بیان کرد: عمل به منویات رهبری به منظور کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد آسیب‌ پذیر جامعه است که در مواقع ضروری باید همه به مردم خدمت کنند.

 
وی ادامه داد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های اجتماعی و در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی همواره پیشقدم بوده و تاکنون نیز خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته‌است.
 
امام جمعه مسجد زین العابدین با بیان اینکه تاکنون در مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان اقدامات خوبی انجام شده عنوان کرد: می طلبد همه مردم باجدیت بیشتر دست به دست هم بدهند تا این بیماری سریعتر ریشه کن شود.
 
وی افزود: این کمک‌ها سبب شده است تا همه اقشار در صحنه همدلی حضور داشته باشند و یک سرمایه بزرگی را برای کشور و مملکت بوجود بیاوردند.
 
وی تصریح کرد: در شرایط سخت کنونی همه وظیفه داریم به یکدیگر کمک کنیم و با تقویت وحدت، بهانه‌ای به دست دشمنان خود نداده و مردم را نیز به ادامه راه امیدوار کنیم.
 
مولوی ترنجزر از عموم مردم و خیرین این شهرستان خواست در رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته باشند و خاطرنشان کرد: این روزها همه باید کمک کنیم و افراد نیازمند را دریابیم و حضور جدی داشته باشیم تا جایی که هر فرد با کمترین کمک خود می‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات دیگران باشد.

 

امام جمعه اهل سنت مهرستان:   رزمایش کمک مومنانه موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه است/همه مردم باید برای کمک مومنانه حاضر شوند   مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون در خصوص اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته های معیشتی میان اقشار آسیب پذیر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد:  اجرای رزمایش کمک مومنانه موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه پاسداران ثبت شد که دعای خیر مساکین پشت سپاه قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای رزمایش کمک مومنانه زحمات و تلاش های فراوانی توسط سپاه در کشور به ویژه در شهرستان مهرستان توسط پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد که ستودنی است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: اجرای رزمایش کمک مومنانه خوشنامی خاصی را برای نظام جمهوری اسلامی در راستای همدلی، مواسات و محبت به مردم  به وجود آورد.

مولوی حسین زهی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا برخی از اقلام غذایی در برخی از کشورها کمیاب و نایاب شد اما در ایران اسلامی منجر به اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شده است.

وی خاطر نشان کرد: تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرانی در خصوص کمک و یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر باعث شد که همدلی و محبت در سال جاری نسبت به سنوات گذاشته دو چندان و قلب ها به یکدیگر نزدیک تر شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان تصریح کرد: در اجرای رزمایش کمک مومنانه خیرین و افراد نیکوکار در شهرستان مهرستان همکاری مناسب و قابل قبولی را با سپاه داشتند که دولت فهمید سپاه محبوب مردم است و مردم نیز متوجه شدند که این نهاد انقلابی با جدیت به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری آنها است.

 

امام جمعه اهل سنت شهر کهک:   رزمایش کمک مومنانه می تواند الگویی برای همه جهان باشد     مولوی دوست محمد درواخ امام جمعه اهل سنت شهر کهک زهک در گفت و گو با پایگاه خبری اوشیدا گفت: کمک مومنانه به نیازمندان از دیدگاه اسلام بسیار مورد تاکید است.

وی افزود: حضرت رسول الله (ص) نیز در راستای کمک به دیگران می فرمایند کسانی که هزینه برای مومنان و‌اسلام صرف می کنند دارای اجر هستند اما کسانی که به مردم خیر می رسانند پاداش چند برابر دریافت می کنند.

امام جمعه اهل سنت شهر کهک زهک ابراز داشت: سپاه نقش مهمی در انجام کمک مومنانه ایفا کرده است، توزیع سبد غذایی بین نیازمندان جامعه باعث تسکین دردهای بوجود آمده از ویروس کرونا خواهد شد.

مولوی درواخ بیان داشت: حرکت جهادی کمک به نیازمندان که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است باید توسط خیرین و گروه های جهادی ادامه یابد.

وی گفت: ایران با وجود تحریم های ظالمانه کشورهای غربی توانسته است که مدیریت مناسبی برای عبور از این بحران داشته باشد.

امام جمعه شهر کهک زهک با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در برگزاری رزمایش کمک مومنانه می تواند در سایر کشورهای جهان هم انجام شود خاطرنشان کرد: کمک مومنانه سپاه ، مردم و گروه‌های جهادی می تواند برای دیگر کشورها هم الگو قرار گیرد تا خانواده های که اکنون بر اثر شیوع ویروس کرونا در مضیقه هستند از این کار خیر بهره مند شوند.

 

امام جمعه اهل سنت کنارک عنوان کرد؛   کمک های مومنانه عملی خداپسندانه و ارزشمند است   مولوی ملکی پور امام جمعه اهل سنت کنارک در گفت و گو با زاهدنیوز ، بیان کرد: کمک به دیگران فی النفسه عملی خداپسندانه است، با شیوع ویروس کرونا مشکلات اقشار ضعیف جامعه دوچندان شد و کمک های مومنانه اقدامی ارزشمند است که باید به صورت گسترده تداوم یابد.

وی افزود:دولت نیر باید کمک هایی همچون رزمایش کمک مومنانه داشته باشد تا بخشی از مشکلات اقشارضعیف در این شرایط بیماری کرونا حل شود، اقدام سپاه در راستای کمک های مومنانه بسیار ارزشمند است و امیدواریم دولت نیز در راستا گام بردارد.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی نیازمندان واقعی برای کمک های مومنانه بسیار ضروری است برخی افراد حتی برای تامین کمترین احتیاجات خویش نیازمندکمک هستند بنابراین نیازمندان واقعی باید به درستی شناسایی شوند و از آنان حمایت شود.
مولوی ملکی پور تاکید کرد: کمک های مومنانه عملی خداپسندانه و ارزشمند است، خدا در قرآن نیز به دستگیری از نیازمندان تاکید شده است و باید برای خشنودی خداوند در راه کمک به نیازمندان تلاش کنیم.
وی اذعان کرد:خیرین و نهادهای مختلف باید در این شرایط سخت به کمک مردم نیازمند بشتابند و در کمک های مومنانه سهیم شوند و از افرادی که توان مالی ندارند حمایت کنند تا این شرایط سخت را سپری کنیم.

 

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:   رزمایش کمک مومنانه میدان نمایش همدلی ایرانیان است/دین اسلام برای یاری به محرومان سفارش بسیاری دارد   مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: بر اساس احادیث نبوی و روایات اسلامی کمک کردن، امداد و رسیدگی به امورات مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده و کسانی که به سرنوشت برادر مسلمان خود بی توجه باشند مورد سرزنش قرار گرفته اند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: یکی از اساسی ترین و برجسته ترین مسائل قرآن کریم، توجه به کمک و یاری رساندن به دیگران و احسان و نیکوکاری و همچنین بخشیدن در راه خداوند متعال است که بیش از ۱۰۰ آیه قرآن کریم درباره این موضوعات نازل شده است.
وی اضافه کرد: حتی در احادیث و روایات اسلامی، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مشکلات مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب بالاتر و والاتری برخوردار است.
مولوی بلال مقدسیان ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه میدان نمایش همدلی، وحدت و همبستگی ملی تمام ایرانیان از تمام مذاهب اسلامی است که به همت مقام معظم رهبری شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه این رزمایش همدلی و همبستگی مورد استقبال همه مردم ایران اسلامی است، عنوان کرد: ما اهل سنت و مردم استان سیستان و بلوچستان از رزمایش کمک مومنانه حمایت می کنیم.
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام درباره ارزش و اهمیت کمک و احسان به دیگران سفارشات فراوانی شده است و آیات قرآن و روایات نیز کیفیت و اهمیت نیکوکاری و کمک به مستصعفان را بیان کرده است.

 

عالم برجسته اهل سنت:

رزمایش کمک مومنانه بیانگر جایگاه رفیع سپاه و اعتماد عمومی به این نهاد است

 

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پر خیر و برکت رمضان با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم کمک مومنانه که قرار است از شنبه شروع شود, گفت: اجرای طرح بزرگ رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مرحله دوم با مشارکت خیرین و آحاد مختلف مردم توسط سپاه بیانگر جایگاه رفیع و اعتماد عمومی مردم به این نهاد مقدس است.

ماموستا خدایی ادامه داد: ایران اسلامی در مقابله با کرونا نسبت به خیلی از کشورها بهتر کار کرده، بنحوی که با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه نیست و این اتفاق در سایه بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در اهمیت به راه افتادن رزمایش مواسات و اطاعت از ایشان از سوی اقشار مختلف مردم رخ داد. وی با اعلام اینکه مرحله اول این رزمایش در کرستان با بهترین شیوه ممکن انجام گرفت, اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش ۱۵ هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی با هدف کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند و با محوریت سپاه توزیع گردید. وی با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد امام حسن (ع) مرحله دوم رزمایش در سراسر کشور و به طبع در استان کردستان نیز اجرایی خواهد شد, ادامه داد: در مجموع در کل کشور ۷ میلیون بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان با همت سپاه و لبیک به فرمان رهبری در بین مردم توزیع می‌شود، اکنون نیز تلاش سپاه و بسیج در خدمت رسانی در جهت کمک به مردم و آسیب دیدگان در قالب رزمایش کمک مومنانه ارزنده و قابل تقدیر است. ماموستا خدایی در ادامه اضافه کرد: امروز نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن حضور در صحنه دفاع از امنیت و دفاع از کشور و خنثی سازی توطئه دشمنان در دیگر عرصه های مورد نیاز سازندگی کشور، آمادگی و فعالیت قابل توجهی دارند. امام جمعه بانه در پایان ضمن قدردانی از همت مردم ولایتمدار بانه و خیرین عزیز یادآور شد: تا پایان  ماه مبارک رمضان "کمک مومنانه" ادامه خواهد داشت و بسته‌های حمایتی به صورت آبرومندانه در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.    

اعلام حمایت علمای اهل سنت خراسان جنوبی از رزمایش کمک مومنانه/ اسلام دین مواسات است

 

مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه که بنا بر دستور مقام معظم رهبری در حال برگزاری است، اظهار کرد: دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه دستوری است که فرهنگ اسلام به این امر تاکید دارد.

وی با بیان این‌که اسلام دین مواسات و ماه مبارک رمضان ماه مواسات است، افزود: در این برهه از زمان که شرایط اقتصادی تحت تاثیر بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد و در ماه مبارک رمضان هستیم دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات خیلی تاثیرگذار و نقش بسیار مهمی در رفع نیازمندی افراد نیازمند جامعه دارد.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه بیان کرد: ما در قبال افراد نیازمند مسئولیت داریم و اسلام مومنان را مکلف کرده که نسبت به یکدیگر مهربان باشند و به هم ترحم کنند.

مولوی عبدالهی عنوان کرد: در روایات آمده است که مردم به یکدیگر و نیازمندان رحم و ترحم کنند تا خداوند به همه رحم کند.

برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه کارخداپسندانه‌ای است

وی تصریح کرد: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و شرایط موجود کار با ارزش، تاثیر گذار و خداپسندانه‌ای است.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه گفت: بنده حمایت خود را از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه اعلام می‌کنم.

مولوی عبدالهی با بیان این‌که معمولا هر ساله در ماه مبارک رمضان شاهد کمک نهادهای حمیاتی به نیازمندان هستیم، اظهار کرد: اما امسال بنا بر تاکید مقام معظم رهبری برای برگزاری رزمایش مواسات تمام مردم برای کمک به نیازمندان پای کار آمده و در این رزمایش شرکت کردند. در شهرستان درمیان نیز خیران محلی، اصناف و مردم پای کار آمده و برای کمک به نیازمندان حضور بسیار فعال و خوبی داشتند.

رزمایش مواسات اقدام ارزشمندی است که از آن حمایت می‌کنم

مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت شهر طبس مسینا نیز در گفت‌وگو با خاورستان، در این خصوص اظهار کرد: حضرت محمد (ص) در مورد ماه مبارک رمضان فرمودند ماه مبارک رمضان ماه همدردی و غم‌خواری با نیازمندان و فقرا است.

وی افزود: باید افرادی که توان مالی خوبی دارند در ماه مبارک رمضان به نیازمندان و هم نوعان کمک کنند.

امام جمعه شهر طبس مسینا با بیان این‌که ماه مبارک رمضان ماه ایثار و همدردی است، اظهار کرد: خوشبختانه هر ساله و به طور خاص امسال در ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی در زمینه کمک به نیازمندان انجام شده است.

مولوی حسینی عنوان کرد: امسال در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همکاری خیران، بسیج، سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره)،آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای حمایتی بسته‌های کمک معیشتی زیادی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده و خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدامی خوبی است که امسال به صورت متمرکز و به همکاری تمام نهادها حمایتی برگزار می‌شود و در حد توان مشکلات قابل توجهی از خانواده‌های نیازمند را برطرف کرده است.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا ضمن اعلام حمایت از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گفت: به لطف خدا جلساتی در این خصوص در شهر اسدیه با حضور علما، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیران نهادهای حمایتی مربوطه برگزار شده و شاهد همکاری و هم افزایی خوبی بین مسئولان شهرستان بودیم.

مولوی حسینی تاکید کرد: وظیفه ما این است که برای کمک به نیازمندان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کنیم و از این طرح بسیار ارزشمند حمایت خود را اعلام داریم.

از رزمایش خداپسندانه مواسات و کمک مومنانه حمایت و در آن شرکت می‌کنم

مولوی عبدالعزیز خالقی امام جماعت اهل سنت روستای درمیان نیز در خصوص رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماهی سراسر خیر، برکت، ایثار و همدلی است.

وی افزود: حضرت محمد (ص) در روز آخر ماه شعبان خطبه‌ای ایراد می‌کردند مبنی بر همین امور که مسلمانان در ماه مبارک رمضان که روزه آن واجب و شب زنده داری آن مستحب است یک وظیفه مهم به نام مواسات دارند.

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان بیان کرد: مواسات یعنی این‌که اغنیا روزه بگیرند تا از حال فقرا آگاهی پیدا کنند و زمانی‌که متوجه شدند در خانه‌های محرومان و مستضعفان مشکلاتی وجود دارد به آنها رسیدگی می‌کنند.

مولوی خالقی عنوان کرد: در این روزها که مردم کشور با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و این بیماری شرایط اقتصادی را به شدت تحت تاثیر سوء قرار داده است سطح نیازمندی افراد در جامعه افزایش پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر که علاوه بر بیماری کرونا، شرایط اقتصادی مساعد نیست برگزاری این رزمایش بهترین کار است. در این طرح مسلمانان با همدلی کامل، مهر و عاطفه اسلامی به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند تا از ثواب اخروی نیز بهره ببرند.

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان گفت: کمک به هم نوع باعث خیر و برکت در زندگی‌ها می‌شود.

مولوی خالقی تصریح کرد: حضرت محمد (ص) فرمودند با صدقه بیماران را مداوا و مشکلات را مرتفع کنید.

وی با بیان این‌که برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان امر خداپسندانه‌ای است، تاکید کرد: علاوه بر حمایت و پیوستن به این طرح تمام مردم را را نیز جهت شرکت در رزمایش مواسات و کمک مومنانه دعوت می‌کنم.

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان گفت: اسلام می‌گوید مسلمان کامل نیست کسی که خودش سیر بخورد و همسایه او گرسنه باشد لذا در این شرایط باید برای کمک به فقرا و مساکین تلاش کنیم.

مولوی خالقی افزود: هدیه دادن به نیازمندان و کمک به فقرا باعث خرسندی نیازمندان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرای رزمایش کمک مومنانه رزمایش کمک مومنانه امام جمعه اهل سنت شهر ماه مبارک رمضان ماه ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان کمک مومنانه شهرستان مهرستان کمک های مومنانه مقام معظم رهبری افراد نیازمند گفت و گو گو با خبرنگار ایران اسلامی بیماری کرونا کمک مؤمنانه ویروس کرونا برای کمک مرحله دوم برای دیگر شهر اسدیه خواهد شد شهر کهک عرصه ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند