Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ناصر امین‎زاده رئیس فرهنگ‎سرای اندیشه از ارائه تسهیلات و اهدای جوایزی به تولیدکنندگان محتواهای برتر در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی فرهنگ‎سرای اندیشه، ناصر امین زاده، رئیس فرهنگ‎سرای اندیشه با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی گفت: فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای تولید محتوا و ارائه آن به مخاطبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به آن ظرفیت رسانه ای خوبی در این فضا فراهم شده است که البته باید با برنامه‎ریزی دقیق فرهنگی محتوای مناسب تولید شود.
وی افزود: بر همین اساس و نظر به همکاری‎های قبلی با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیشنهاد این مرکز برای مشارکت فرهنگ‎سرای اندیشه در برگزاری رویداد «تولید و نشر محتوای فضای مجازی»، این مرکز فرهنگی آمادگی خود برای همکاری و ارائه خدمات به گروه‎های تولیدکننده محتوا در فضای مجازی را اعلام می دارد. همچنین بنابر کیفیت تولید محتوای گروه ها جوایزی نیز در نظر گرفته خواهد شد.
رئیس فرهنگ‎سرای اندیشه ادامه داد: تامین برخی امکانات لازم برای تداوم تولیدات محتوایی مناسب در فضای مجازی، نقد و بررسی آثار برتر و برگزاری رویداد «تولید و نشر محتوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» در فرهنگ‎سراهای تهران و اهدای جوایزی به برگزیدگان این رویداد از جمله مشارکت های فرهنگ‎سرای اندیشه خواهد بود.
همچنین در گفت و گویی تلفنی، معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگ‎سرای اندیشه برای حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی، روند همکاری های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سال های اخیر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در 2 ماه گذشته، گروه رصد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام محتواهای تولید شده با موضوع کرونا را در فضای مجازی شناسایی کرده و معاونت امور محتوای مرکز رسانه های دیجیتال از طریق تشکیل گروهی در یکی از پیام رسان ها، این محتواها را برای انتشار وسیع در اختیار ناشران فضای مجازی قرار داده است.
افراسیابی خاطر نشان کرد: 8 محتوا و 8 ناشر به عنوان محتوا و ناشران برتر ماه های اسفند سال 98 و فروردین امسال انتخاب شده و تا پایان اردیبهشت ماه با اهدای جوایزی از آن ها تقدیر خواهد شد.
وی تاکید کرد: علاوه بر این، سه موضوع مهم ماه مبارک رمضان، کرونا و پسا کرونا و سواد رسانه ای به عنوان موضوعات جدید رویداد «تولید و نشر محتوا در فضای مجازی» انتخاب شده است و از تولیدکنندگان و ناشران برتر در خردادماه تقدیر خواهد شد.
علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند به تارنمای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صفحات این مرکز در شبکه های اجتماعی مراجعه نموده و آثار خود را ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مشارکت فرهنگ سرا مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محتوا در فضای مجازی فرهنگ سرای اندیشه تولید محتوا نشر محتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر در مورد وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی عنوان کرد: به‌طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌ بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را هم برعهده دارد.

جبلی خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

وی اظهار داشت: البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل