Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان دارالارشاد اردبیل شاهد جلوه هایی از مهربانی، ایثار و همدلی هستیم. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، این روزها همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان دارالارشاد اردبیل شاهد جلوه هایی از مهربانی، ایثار و همدلی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پزشکان پرستاران کادر درمان در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی گرفته تا همدلی و مشارکت خیران و نیکوکاران در رزمایش بزرگ و مردمی کمک مومنانه همه و همه جلوه‌هایی از مهربانی هستند.

آری این روزها شاید به سبب شیوع بیماری ویروسی کرونا که مشکلات عدیده‌ای به وجود آورده است خاطره‌ای تلخ در ذهن مردمان سرزمین‌مان باشد ولی این جلوه‌های ایثار و همدلی خاطره‌ای خوش برای اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات نیمه شعان خود چه خوش فرمودند "خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم."

مردم ولایتمدار و حسینی دیار دارالعرفان، دارالارشاد و این عاشقان حضرت ابوالفضل العباس(ع) به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفته و در اقدامی سخاوتمندانه و کریمانه به یاری نیازمندان و اقشار محروم جامعه شتافته‌اند.

آستان قدس رضوی در اردبیل با 5 هزار بسته معیشتی دست نیازمندان را گرفت

حجت الاسلام اکبر قیامی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در این خصوص اظهار داشت: در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه آستان قدس رضوی با مشارکت و همکاری سپاه حضرت عباس(ع) اگر این نیکوکاران و سایر نهادهای فرهنگی اقدام به توزیع 5 هزار بسته معیشتی در اردبیل کرد.

لبیک‌گویی بابلسری‌ها به فرمان رهبر معظم انقلاب / اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه + فیلمشکوه ‌رزمایش کمک مومنانه در آذربا‌یجان غربی / نیازمندان بر سر «سفره مهربانی» نشستند+تصاویرجهاد دیگر مردم ایلام در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه / ‌10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد + فیلم

وی همچنین گفته است: این اقدام خداپسندانه با فرهنگ سازی انجام شده در سطح جامعه در آینده نیز در تمامی پدیده‌ها به ابعاد مختلف ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در حال حاضر در تمامی شهرهای سطح استان اردبیل نیز رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک مومنانه با محوریت سپاه و بسیج در حال برگزاری است.

گزارش از پویا حاجی‌وند

انتهای پیام/‌146/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی جلوه هایی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت