Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست مسوولان عالی قضائی به ارائه گزارشی از وضعیت بازار خودرو پرداخت و گفت: شرکت‌های خودروساز از اسفند سال گذشته هیچ اعلامی مبنی بر فروش فوری نداشته‌اند.

وی افزود: مرداد ۱۳۹۷ نیز به‎مدت یک‎سال تصمیم گیری درباره قیمت خودرو به ستاد تنظیم بازار سپرده و عملاً شورای رقابت از گردونه قیمت گذاری کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با اینکه مدت یک‎ ساله مذکور بیش از ۶ ماه است که اتمام یافته است، شورای رقابت همچنان در این فرایند دخیل نیست؛ در حالی که قیمت گذاری پیشنهادی این شورا با آنچه به‎صورت رسمی اعلام شده، اختلاف فاحش دارد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با وزیر صمت برگزار شد، مقرر شد این وزارتخانه اختیارات شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو را با قید فوریت همچون گذشته به این شورا بازگرداند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیگیری‌های این سازمان درباره مطالبه افزایش دستمزد کارگران در سال ۹۹ گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و گفتگو با وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، مقرر شد شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داده و موضوع افزایش حداقل دستمزد کارگران و افزایش حق مسکن آن‌ها در سال جاری را در دستور کار قرار دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت گذاری خودرو رئیس سازمان بازرسی کل کشور حجت الاسلام درویشیان پارسی خبر شورای رقابت قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تنها ۱۱ تا ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ موفق به کسب مدرک تخصصی خواهند شد، گفت: با این وجود شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان هستیم و درصد افراد شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه، در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۱ دوره آزمون حفظ کل و حفظ ۲۰ جز برگزار شده است.

وی افزود: آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم یک مرحله از مسیر اعطای مدرک است که مسیر سختی بوده و درصد کمی از شرکت‌کنندگان قبول می‌شوند و امسال شاهد پرشکوه‌ترین و پررونق‌ترین آزمون حفظ در تمام سال‌های گذشته هستیم .

قمی ادامه داد: تنها ۱۱ تا ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در این آزمون موفق به کسب مدرک تخصصی خواهند شد با این وجود شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان هستیم و درصد افراد شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: از تعداد ۱۲هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده در سراسر کشور دو سوم بانوان و یک سوم آقایان هستند و حضور شرکت‌کنندگان در این آزمون نشان دهنده دغدغه آن‌ها در موضوع حفظ است تا تراز خود را بشناسند.

وی ابراز کرد: حفظ ترتیبی با توجه به معنا و ترجمه کار مبارکی است ضمن اینکه بزرگان توصیه به حفظ موضوعی دارند؛ چراکه راه حل مسائل مهم زندگی انسان‌ها در قرآن و در دل آیات وجود دارد.

قمی اضافه کرد: حفظ موضوعی، مقدمه حفظ کل است لذا حفظ آیات کاربردی مورد تأکید بزرگان دین است و با توجه به حضور ۱۲هزار و ۵۰۰ حافظ کل کشور در این آزمون نشان از شوق و اشتیاق آنان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: معرفی آزمون‌های این دوره از طریق مراکز و موسسات قرآنی است، لذا با فراهم شدن شرایط این آزمون به صورت وسیع تر با تعداد شرکت‌کنندگان بیشتری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • مرگ به دلیل شستن دست با تینر
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو