Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تقدیر از برنامه‎ها تلاش‎ها و گزارش خوب این وزارتخانه، اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو را ضروری دانست.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت الله رئیسی در دیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به التهابات ایجاد شده در نظام توزیع خودرو و افزایش غیر منطقی قیمت خودرو‌های تولید داخل گفت: با توجه به اختیارات اعطایی از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی به وزارت صمت باید از سوی این وزارت خانه تدابیری اتخاذ شود که در ایام شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به هیچ عنوان مشکل جدیدی برای مردم ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس قوه قضائیه با تاکید بر لزوم اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو افزود: نظام توزیع خودرو باید به گونه‎ای باشد که نیازمندان واقعی بتوانند به سهولت از خودروسازان خودروی مورد نیاز را تهیه کنند و فرصت التهاب آفرینی از افراد سودجو و فرصت طلب در بازار مایحتاج عمومی نیز گرفته شود.
در این دیدار وزیر صمت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار خودرو تاکید کرد: بنا داریم در حوزه تولید خودرو به گونه‎ای رفتار کنیم که مانعی فراروی تولید ایجاد نشود و تولیدات خودرویی به سهولت به دست مصرف کننده برسد.
رحمانی همچنین گزارشی از راه اندازی مجدد کارخانجات واگذار شده از سوی سازمان خصوصی سازی ارائه کرده و وعده داد مشکلات مربوط به شرکت هپکو در اسرع وقت مرتفع گردد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط خاص کشور در ایام شیوع بیماری کرونا، اعلام کرد در مورد تامین کالا‌های اساسی مردم هیچ نگرانی وجود ندارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه رضا رحمانی توزیع خودرو قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش قدس آنلاین رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکاری با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهادهای حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قراردادهای ضعیف است؛ همه قراردادها از جمله قراردادهای دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قراردادها نیز تغییر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد