Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور گفت: ظرفیت ۷۰ هزار مهندس بسیجی در عرصه مقابله با بحران کرونا ساماندهی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی‌اصغر شهبازی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با اشاره به اینکه بحران کرونا ظرفیت‌های کشور را به چالش کشید، اظهار کرد: عرصه بیماری کووید ۱۹ یک عرصه‌ی متعددی از جمله بخش‌های مدیریت، سیاست، صنعت و معدن و بخش حوزه‌های آموزشی را درگیر خود کرده و خیلی از متفکران ما توانسته‌اند در بسیاری از بخش‌ها ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با اشاره به اینکه جوانان ما در بخش‌های مهم توانستند ظرفیت‌های بالایی از خود نشان دهند، افزود: در بخش پزشکی و بخش صنعت و فن‌آوری اتفاقات خوبی در بحران کرونا رقم خورد که یادآور حماسه‌های دفاع مقدس شد.

وی با تاکید به تبدیل چرخه به ایده گفت: ایده پردازی و پرورش ایده‌های خوبی شکل گرفت امادر هماهنگی این مسئله که ایده به چرخه و تجارت برسد مقداری دچار مشکل عستیم و هماهنگی‌های لازم توسط بخش‌های متفاوت انجام نشده است.

شهبازی با اذعان به اینکه ۷۰هزار مهندس بسیجی در عرصه بحران کرونا سازماندهی شدند، عنوان کرد: این افراد توانستند با استفاده از ظرفیت‌های بالای خود، دانش‌های فنی خودشان را بکار گیرند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با اشاره به اینکه ما دارای ۹۰هزار واحد صنعتی در کشور هستیم تصریح کرد: این مسئله به این معناست که بضاعت سخت افزاری و نرم افزاری که این ۹۰هزار واحدصنعتی در ۹۷۰ شهرک صنعتی دارا هستیم میتوانند به خدمت و کمک در راستای تجهیزات پزشکی باشند.

وی با بیان به اینکه بخش‌های صنعتی در دوران دفاع مقدس خمپاره تولید کردند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس هر بخش صنعتی توانست بخشی از یک محصول دفاعی را تولید کند که این مسئله یک هماهنگ کننده داشت به این دلیل که نیاز مشخص بود و همه تقسیم کار کردند که در نهایت یک محصول دفاعی که در دوران دفاع مقدس کاربرد داشت تولید شد و مورد استفاده قرار گرفت.

شهبازی با تاکید به اینکه آرایش دفاع مقدس در بحران کرونا شکل نگرفته، افزود: به این دلیل که عناصر موثر در حوزه تولید در کنارهم قرار نگرفته اند تا ایده به پدیده تبدیل شود و اتفاقات مهم رخ دهد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با اشاره به بستر سخت افزاری و تولید برای ایده‌های برتر در چالش کرونا گفت: ما می‌توانیم بستر سخت افزاری ایده‌هایی را که غربال شده باشند، را فراهم کنیم یا قول تولید برخی ایده‌ها را به صاحب ایده دهیم که به مرحله تولید خواهد رسید.

وی با اشاره به حمایت ۷وزارتخانه به همراه بسیج صنعت و معدن از ایده‌های برتر چالش کرونا، عنوان کرد: وزارتخانه‌های نفت، نیرو، سمت، انرژی اتمی، دفاع و ارتباطات با ماهستند میتوانیم از ایده‌های نوآورانه‌ای که میتوانند بحران کرونا را رفع کنند حمایت کنیم.

شهبازی با بیان به دعوت از آحاد مردم در چالش کرونا تصریح کرد: صاحبان ایده، دانش، تفکر و دانشمندان و بسیج دانشجویی که صاحب انگیزه بالا و ایده و تفکر هستند باید به چالش نوآوری باز کرونا بپیوندند تا بتوانیم از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

لازم به ذکر است، چالش کرونا یکی از چالش‌های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکار‌ها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت می‌باشد.

عموم علاقمندان جهت عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا میتوانند به نشانی اینترنتی www.candoportal.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی مقابله با کرونا مهندسین بسیجی چالش کرونا بحران کرونا چالش کرونا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است