Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:44:41 GMT

حجت الاسلام محمدحسنی شهادت کارکنان نداجا را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۱۰۸

حجت الاسلام محمدحسنی شهادت کارکنان نداجا را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت تعدادی از رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش در صیانت از آب‌های خلیج فارس و دریای عمان پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

روی عن رسول الله (صلی الله علیه و اله): «وإن شهید البحر له أجر شهیدی البر إن أفضل الشهدا عند الله أصحاب الوکوف»

شهادت جمعی از رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش در صیانت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران موجب اندوه و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سال‌هاست که مداومت بر جهاد با خصم و تداوم خدمت عاشقانه به ملت را تکلیف توأمان خود می‌دانند و هر لحظه خود را مهیای تقابل با خصم می‌کنند. سحرگاه امروز قامت سرخ عزیزانی از این جمع شایستگان، در کسوت شهیدان آرمید که مردم عزیز سیستان و بلوچستان سال‌ها گواه حضور، همراهی، مردم داری و محرومیت‌زدایی‌هایشان بوده و در بیش از دو ماه گذشته نیز رزمایش مواسات و رژه خدمتشان را ستوده‌اند. این عزیزان شهید، سال‌ها با طوفان جنگیدند و قدرتمندانه و مقتدرانه ابهت پوشالی دشمن را به چالش کشیدند، و در مسیر تحقق عزت و اقتدار امت اسلامی و تأمین امنیت دریایی نظام مقدس اسلامی همواره ذکر «یالیتنی کنا معکم» را در ادامه راه اسلاف شهیدشان نجوا کردند.

اینک این فرزندان دلاور و رشید ملت ایران، مسیر شهادت را در رمضان ضیافت الهی تا آخر پیموده و نامشان را در جرگه شهیدان دریایی ثبت کردند.

شهادت همرزمان عزیزمان را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش امیر دریادار حسین خانزادی؛ ملت شهید پرور ایران و خانواده صبور و همرزمان دریا دل این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و در آستانه لیالی مبارکه قدر و شهادت امیر مؤمنان (ع)، برای بازماندگانشان صبر و اجر مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمدحسنی

کد خبر 4923106 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی نیروی دریایی ارتش حجت الاسلام محمد حسنی سیستان و بلوچستان خلیج فارس دریای عمان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شورای نگهبان حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی هیئت دولت ایالات متحده آمریکا مجلس یازدهم سید عباس موسوی اسحاق جهانگیری برجام ایران جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور