Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@18:27:42 GMT

◄ پرداخت 73 میلیارد تومان خسارت به رانندگان کامیون

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۱۸۹

◄ پرداخت 73 میلیارد تومان خسارت به رانندگان کامیون

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالای راهداری گفت: میزان پرداخت خسارت از سوی شرکت بیمه‌گر به رانندگان کامیون حدود 73 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش تین نیوز، غلامحسین دغاغله در یک برنامه خبری در خصوص نحوه ثبت‌نام برای بیمه تکمیلی گفت: نیازی نیست رانندگان کار خاصی انجام دهند زیرا پیش‌ازاین اطلاعات رانندگان در سامانه سازمان راهداری ثبت‌شده است و تنها رانندگان باید اطلاعات خود و افراد تحت پوشش خود را که در این سامانه بیمه تکمیلی سازمان راهداری ثبت شده است را تائید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از رانندگان جدیدالورود و رانندگان قدیمی انتظار می‌رود تا 10 روز آینده این اقدام را انجام دهند تا بتوانند از این امتیازات استفاده لازم را ببرند.

دغاغله در خصوص آمار  افراد ثبت‌نام کننده در این سامانه گفت: بر اساس آمار تاکنون 912 هزار و 307 نفر ثبت‌نام بیمه تکمیلی را انجام داده‌اند.

وی افزود: 398 هزار نفر آن راننده، 369 هزار نفر همسران آن‌ها و 144 هزار نفر نیز فرزندان رانندگان هستند که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و طی ماه‌های گذشته از امتیازهای بیمه تکمیلی در حال استفاده هستند.

دغاغله گفت: بر اساس آمار و مستنداتی که در این سامانه است، میزان خسارت پرداختی از سوی شرکت بیمه‌گر به رانندگان تا به امروز 73 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: علاوه بر این 73 میلیارد تومان 200 میلیون تومان نیز به افرادی که بیماری خاص دارند پرداخت‌شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بیمه تکمیلی رانندگان کامیون میلیارد تومان بیمه تکمیلی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

وی افزود: دستور کار دیگر در خصوص مفاصل حساب قراردادهای پیمانکاری بود که بنا شده هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قراردادهای دیگر مدنظر قرار گیرد.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه امروز مطرح شد در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحدها به این صورت است که ۱۰ درصد را کارفرما می‌دهد و مابقی آن را دولت پرداخت می‌کند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شده برای تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: سال گذشته در خوزستان حدود ۶ میلیارد دلار صادرات صورت گرفت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 6088144

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند