Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:07:48 GMT

نفت کوره شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۹۴۰

نفت کوره شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی عرضه می‌شود

نفت کوره شرکت ملی نفت ایران فردا (۲۳ اردیبهشت‌ماه) در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، ۳۵ هزار تن نفت کوره ۳۸۰ سانتی استوک در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه خواهد شد.

خریداران علاقه‌مند به شرکت در معامله در روز عرضه، باید تا پیش از آغاز عرضه نسبت به واریز ۱۰ درصد ارزش معامله بر اساس قیمت پایه منفی ۳۸ دلار در هر تن به‌صورت ریالی به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی یا تأمین اعتبار نزد شرکت ملی نفت ایران اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هفته گذشته (۱۶ اردیبهشت‌ماه)  ۳۵ هزار تن نفت کوره ۳۸۰ سانتی استوک شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی عرضه و کل حجم عرضه با همین قیمت معامله شد.

کد خبر 423299

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نفت نفت کوره بازار بورس شرکت ملی نفت ایران رینگ بین الملل بورس انرژی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت ملی نفت ایران بورس انرژی عرضه نفت کوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود