Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@04:34:46 GMT

نجات کارگر گرفتار درکابین بالابرساختمانی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۰۱۷

کارگری که بر اثر قطع برق، در کابین بالابر ساختمانی در ارتفاع ۱۰ متری سطح زمین گرفتار شده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت. ناطقان: در پی تماس کارگران یک ساختمان در حال احداث با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن یک کارگر در داخل کابین یک بالابر در ارتفاع ۱۰ متری یک ساختمان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای نجات ۳، ایستگاه ۲۵ و نردبان را به خیابان سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، خیابان مجد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی جهانشاه فرمانده عملیات در این باره گفت: کارگر جوان که در حال کار کردن بر روی نمای یک ساختمان در حال احداث در یک بالابر بود، به علت قطع برق در داخل کابین بالابر محبوس شده بود.

وی افزود: نیروهای نجات ایستگاه ۲۵ به همراه خودروی نردبان با رعایت کامل موارد ایمنی توانستند خود را به کابین بالابر که در ارتفاع ۱۰ متری و بدون حرکت مانده بود برسانند و کارگر را از داخل کابین خارج و به سطح زمین انتقال دهند.

جهانشاه خاطرنشان کرد: آتش نشانان در پایان، با ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به کارگران و مالک ساختمان به مأموریت خود پایان دادند. منبع: مهر برچسب ها: کارگر گرفتار ، کابین بالابر ، نجات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کارگر گرفتار نجات کابین بالابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته ۱۱ اردیبهشت بر اساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر گرفتار شدن ۳ نفر در ارتفاعات کوه سیاه از توابع شهرستان لنده بلافاصله گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: تجاتگران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به افراد گیر افتاده دسترسی پیدا کردند و آنها را به محل امن انتقال داده و به آغوش گرم خانواده برگرداند مدیر‌ عامل جمعیت‌هلال‌ احمر ادامه داد: یکی از افراد که دارای بیماری زمین‌های قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • نفربر‌های ارتش به خیابان‌های دزفول آمدند+ تصویر
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر