Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@03:14:14 GMT

پاسخ فوری ارتش سوریه به نقض آتش‌بس تروریست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۴۶۳

پاسخ فوری ارتش سوریه به نقض آتش‌بس تروریست‌ها

تروریست‌های وابسته به ترکیه که روز گذشته توانسته بودند روستای طنجره در استان حماه را اشغال کنند، امروز کنترل این روستا را از دست دادند و ارتش سوریه فورا آن را آزاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش سوریه در واکنش به حملات تروریست‌های وابسته به ترکیه، حملات خود را در شمال غرب استان حماه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به تروریستها- اذعان کرد که ارتش سوریه نیمه شب گذشته موفق شد روستای «طنجره» واقع در شمال غرب استان حماه را از تروریست‌ها پس بگیرد.

این مرکز خبر داد که این روستا، ۲۴ ساعت در اشغال عناصر وابسته به ترکیه قرار داشته و ارتش سویه بلافاصله آن را پس گرفته است.

این در حالی است که حملات موشکی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در این روستا، شدید توصیف شده است.

دیدبان روز گذشته خبر داد که عناصر حاضر در اتاق عملیات تروریست‌ها موسوم به «وحرض المؤمنین» برای نخستین بار از زمان آتش‌بس در شمال سوریه، عملیاتی را در سهل الغاب آغاز کردند.

عناصر وابسته به ترکیه توانسته بودند طنجره را اشغال کنند و قصد داشتند در این محور به پیشروی خود ادامه دهند که موفق به اجرای نقشه خود نشدند.

از ۱۶ اسفند که آتش بس در ادلب برقرار شده است گروه‌های تروریستی ده‌ها بار با حملات راکتی و تیراندازی‌ها علیه مواضع ارتش و مناطق امن در استان‌های حلب، ادلب و اللاذقیه آتش‌بس را نقض کردند.

رؤسای جمهور روسیه و ترکیه پانزدهم اسفند در شهر مسکو بر سر اعمال آتش‌بس در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه به توافق رسیدند.

دو طرف توافق کردند برای نظارت بر منطقه کاهش تنش، در شهرک‌های نزدیک ادلب گشت‌زنی‌های مشترک برقرار کنند. همچنین مقرر شده در طول بزرگراه اِم۴ سوریه یک گذرگاه امنیتی به عمق ۶ کیلومتر هم از شمال و هم از جنوب ایجاد شود. قرار است بر سر سایر ملاک‌ها تصمیم‌گیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش سوریه جنگ سوریه سوریه تروریستهای سوری وابسته به ترکیه ارتش سوریه تروریست ها آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد