Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@04:40:05 GMT

ادارات تهران ۲ساعت دیرتر شروع بکار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۶۱۰

ادارات تهران ۲ساعت دیرتر شروع بکار می‌کنند

فرماندار تهران از تاخیر در شروع به کار اداره‌های تهران در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی، به ویژه شهروندان تهرانی، اظهار کرد: توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند تبارک و تعالی برایتان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع) را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت جوی میهن و شهروندان عزیز تسلیت و تعزیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در آستانه فرارسیدن شب‌های پربرکت قدر بیان داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی ساعات شروع به کار کلیه سازمانها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی تهران را در روز‌های ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با دوساعت تأخیر یعنی ساعت ۹ اعلام کرد و افزود: همچنان بر اساس مصوبه ستادکرونا، ادارات و سازمان ها باید با دو سوم نیروها دراداره حضور داشته باشند و سایرین بصورت دور کاری فعالیت کنند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تهران فرماندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران «پاک» است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۸ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو
  • هوای تهران «پاک» است
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • «کمی دیرتر» به چاپ هفدهم رسید
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است