Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@16:24:09 GMT

تظاهرات در پی اختلاف دو حریری

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۷۲۷

درپی انتشار اخباری در خصوص اختلاف میان سعد حریری و برادرش، هواداران جریان المستقبل در حمایت از سعد حریری، در بیروت راهپیمایی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این نخستین راهپیمایی هواداران سعد حریری پس از انتشار اخباری است مبنی بر این که بهاء حریری برادر سعد تلاش می‌کند گروه‌هایی را در حمایت از خود در مناطق مختلف کشور به ویژه شهر طرابلس و بقاع تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان که پیش از این از بهاء حریری به عنوان یکی از نامزد‌های نخست وزیری لبنان یاد کرده بود این بار ولید البخاری، سفیر خود در بیروت را به دیدار سعد حریری فرستاد.
روزنامه اینترنتی رای الیوم نوشت: نزاع بین، فرزندان رفیق حریری فقید ممکن است به تغییر نقشه سیاسی در لبنان منتهی شود و بعید نیست عاملی برای آغاز درگیری‌های خونین طائفه‌ای در لبنان باشد. سعد حریری به عنوان رئیس جریان مستقبل
و قویترین چهره ائتلاف ۱۴ مارس طی ۲ دوره و دربازه زمانی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ نخست‌وزیرلبنان بوده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اختلاف حریری برادر لبنان سعد حریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت: تا پایان سال گذشته به منظور تامین نیروی انسانی و تقویت حوزه قضایی شهرستان فلاورجان، ۵ قاضی و ۲۴ کارمند جذب شدند.
حجت‌الاسلام اسداله جعفری همچنین آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد دانست و افزود: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه رضایت بخش نیست و باید با برنامه ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه بهبود یابد.
وی ادامه داد: در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها روند ارائه خدمت به مراجعان، با حضور معاونان و مسئولان استانی به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند