Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:29:21 GMT

قدردانی از عنایت رهبری به جهادگران بهداشت محیط

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۹۴۹

قدردانی از عنایت رهبری به جهادگران بهداشت محیط

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جنیدی، افزود: مقام معظم رهبری در بیانات امید بخش ستاد ملی مقابله با کرونا از خدمات وزارت بهداشت و حوزه بهداشت محیط قدردانی فرمودند و همکارانمان را مورد عنایت خود قرار دادند.

وی گفت: این حقیر ضمن تشکر از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنم که همکاران بهداشت محیط و حرفه‌ای وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با انگیزه دینی، جهادی و انسانی سعی کردند تا با حداکثر توان خود در سطح کشور تلاش کنند و بلا را به نعمت سلامت و آرامش تبدیل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنیدی افزود: فرمایش معظم له سبب شوق و امید در وجود همکارانم گردید و خستگی شبانه روز این عزیزان را از جانشان زدود.

وی اظهار داشت: نیت خالصانه همکارانم در این شرایط سخت قربه الی الله بود و شاید به همین دلیل مورد عنایت و لطف و بزرگواری مقام معظم رهبری قرار گرفت.

جنیدی در پایان گفت: امروز قول می‌دهیم به عنوان سربازان گوش به فرمان رهبری توان خود را مضاعف کنیم تا از درد و بیماری مردم پیشگیری نمائیم و امیدوارم مورد دعای خیر ایشان قرار گیریم و اینجانب آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای ایشان از درگاه احدیت مسئلت دارم.

کد خبر 4923228

منبع: مهر

کلیدواژه: بهداشت محیط وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی کیانوش جهانپور علیرضا زالی سازمان نظام پزشکی سازمان بیمه سلامت کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روزه داری ویروس آنفلوانزا دندانپزشکی تعرفه های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت قدردانی کرد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در پیامی روز ماما را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.»

کد خبر 750785

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است