Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموزان نخبه کانون علمی تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس با شرکت در رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی» اقدام به توزیع حدود 100 بسته غذایی میان نیازمندان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، دین مبین اسلام به عنوان مترقی‌ترین و جامع‌ترین دین الهی که به تمامی ابعاد زندگانی بشر توجه کافی کرده و مسیر سعادت و بندگی را نیز به صراحت و شفافیت برای انسان‌های حق‌طلب طراحی و ترسیم کرده است، راه نجات و پیشرفت جامعه اسلامی توجه به موضوع تربیت و نهادینه‌سازی مفاهیم انسانی، انقلابی و عاشورایی و دینی در بطن افراد جامعه دانسته و این کار را به شرطی موفق قلمداد می‌کند که از سنین نوجوانی به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام صادق (ع) که در تاریخ اسلام به عنوان بزرگترین استاد تربیتی و علمی مطرح است همواره بر توجه به نوجوانان و شروع هرگونه اقدام تربیتی و فرهنگی از این سنین تاکید کرده است.

کانون علمی و تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس با در دستور کار قرار دادن این توصیه دینی با توجه به موضوع تربیت از سنین نوجوانی کار خود را در محور تقویت تعلیم و تربیت آغاز کرده و در سال‌های گذشته نیز با روش‌های نوین علمی و تربیتی توانسته خروجی‌های مناسبی را نیز کسب کند.

این روزها که کشور عزیزمان با چالشی جدید به نام بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند بدون شک حضور نوجوانان در کنار مردم و با هدف کمک به گذر از بحران پیش آمده می‌تواند یکی از مولفه‌های تربیتی لازم در این برهه به شمار آید.

از این رو نوجوانان نخبه کانون علمی و تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس نیز با هدف سهیم شدن در رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی» و همچنین تمرین بندگی در ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع حدود 100 بسته معیشتی میان نیازمندان واقعی کردند.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: نوجوانان دانش آموزان اسلام دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ای تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزیین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب، در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی بهینه مصرف کردن آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیقت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی