Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق استقلال شایعه کم کاری بازیکنان در دربی ٧۴ را رد می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش برهانی در مورد اینکه استقلال در لیگ یازدهم با وجود اختلاف امتیاز زیاد نسبت به تیم دوم در نیم فصل اول در پایان نتوانست قهرمان بشود گفت:

راستش آن فصل ما خیلی خوب بودیم و همه فکر می کردند ما قهرمان می شویم اما ناباورانه در نیم فصل دوم امتیازهایی را از دست دادیم و نتوانستیم قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادم هست ما در استادیوم آزادی برابر تیم های پایین جدول می باختیم و مساوی می کردیم و این ما را از هدفمان دور کرد.

آرش برهانی در مورد تاثیر جدایی فرهاد مجیدی در قهرمان نشدن استقلال هم گفت:

به هرحال فرهاد بازیکن تأثیرگذاری بود و رفتن او باعث افت روحی تیم ما شد اما ما در آن زمان آنقدر مهره خوب داشتیم که رفتن یک بازیکن نمی توانست قهرمانی را از ما بگیرد.

آرش برهانی در مورد علت جدایی مجیدی هم گفت:

به هرحال فرهاد مشکلاتی داشت ولی من در جریان آن نبودم و واقعا هنوز هم نمی دانم چرا جدا شد.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه مظلومی امروز گفته گل هایی که استقلال در دربی ٧۴ دریافت کرده مشکوک است هم گفت:

راستش من هم بعد از این بازی در مورد خط دفاع مان چیزی هایی شنیدم ولی باور نمی کنم و به شرف بازیکنان ایمان دارم. هرگز باور نکردم در این بازی کسی کم کاری کرده باشد.

او در پایان گفت:

واقعیت این است که در آن دربی معروف همه ما پرسپولیس را دست کم گرفته بودیم و بعد از گل دوم این حس در ما بیشتر شد. بعد از گل دوم چند موقعیت عالی از دست دادیم و بعد از آن هم جریمه شدیم و واقعا شکست ما دلیل دیگری جز این موضوع نداشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مظلومی آرش برهانی استقلال مظلومی مهاجم سابق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟