Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:20:01 GMT

اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۹۶۳۰

اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان

فرماندار آزادشهر در مراسم افتتاح نخستین واحد تجاری طرح "تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی" گلستان در این شهرستان گفت: این طرح با هدف استفاده بهینه از فضاهای موجود اجرا می شود و در نخستین مرحله آن در آزادشهر، چهار واحد تجاری با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

**

فرماندار مینودشت گفت: عملیات احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای محرومان این شهرستان آغاز شده و تا آغاز فصل سرما توسط بنیاد مسکن تکمیل و آمده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرماندار مراوه تپه در بازدید از عملیات احداث بازارچه محلی مجموعه مختومقلی فراغی گفت: این بازارچه با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان همیاری شهرداریها و دهیاری های استان ساخته می شود.

امانگلدی ضمیر افزود: این بازارچه محلی با ۱۱ غرفه تا یک ماه آینده آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: علاوه بر این پروژه، عملیات ساخت مجموعه بزرگ بوم گردی در جوار آرامگاه مختومقلی فراغی شاعر بزرگ ترکمن با اعتبار ۹ میلیارد ریال بزودی آغاز خواهد شد.

**

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراوه تپه گفت: سال گذشته ۴۹ فقره پرونده تخلف با موضوع تخریب و تصرف اراضی ملی با مساحت ۸۲ هکتار در این شهرستان بررسی و با سیر مراحل قانونی خلع ید شد.

فرشید رحمانی افزود: پس از خلع ید اراضی ملی برای حفظ و احیای این اراضی، عملیات بذرباشی با گونه های مرتعی مانند یونجه یکساله اسکوتالارتا و نهالکاری با گونه های بلوط و زبان گنجشک، زیتون تلخ، سرو نقره ای و زربین انجام شد.

**

صالح محبی رییس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس گفت: با اجرای رزمایش ضیافت همدلی، ۵۲۰ بسته ارزاق خشک اهدایی خیران، هیات امنا و مرکز افق امام زاده یحیی بن زید(ع) میان نیازمندان آسیب دیده از کرونا این شهرستان توزیع شد.

**

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاله گفت: در مرحله دوم اجرای رزمایش کمک مومنانه، ۴۵ بسته اقلام حمایتی میان ایثارگران فاقد درآمد این شهرستان توزیع شد.

برچسب‌ها افتتاح طرح کمک های مردمی گلستان مراوه تپه آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح کمک های مردمی گلستان مراوه تپه آزادشهر کلاله افتتاح طرح کمک های مردمی گلستان مراوه تپه آزادشهر کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر