Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@07:41:56 GMT

افزایش ۴۰ درصدی افراد مشکوک به کرونا در قم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۹۶۴۱

خرداد: دکتر محمدرضا قدیر عصر امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین آمار بیماری کرونا در استان قم، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به بیست و دوم اردیبهشت ماه، ۷۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به #کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا ،وی اضافه کرد: ۴۵ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی استان قم، گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۹ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۶۰ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری بوده که ۵۰ نفر آن‌ها بدحال هستند.
دکتر قدیر با ابراز نگرانی از عادی شدن رفتار مردم در مقابل بیماری کرونا، اظهار کرد: شاهد این هستیم که علیرغم هشدار‌های مکرر، متاسفانه همچنان مهمانی‌های بعد از افطار و تجمع مردم در مراکز اغذیه فروشی، نانوایی ها، بستنی فروشی‌ها و عدم توجه به فاصله گذاری اجتماعی زیاد است و ممکن است بار دیگر وضعیت استان را به حالت قرمز برگرداند.
وی تأکید کرد: افزایش ۴۰ درصدی مراجعه افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت گذشته نگران کننده بوده و از همشهریان تقاضا میکنیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تجمع خودداری کنند. برچسب ها: کرونا ، کرونا در قم

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته