Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:23:27 GMT

بخش زبرخان نیشابور بعد از 15 سال تلاش به شهرستان ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۰۰۵۳

بخش زبرخان نیشابور بعد از 15 سال تلاش به شهرستان ارتقا یافت

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده ارتقاء بخش زبرخان به شهرستان از 15 تا 20 سال قبل در دست پیگیری بود که با تلاش‎های صورت گرفته سرانجام هیئت دولت با ارتقای بخش زبرخان نیشابور به شهرستان موافقت کرد.

حمید گرمابی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: اگر چه از 1.5 سال قبل ارتقاء بخش به نتیجه رسیده بود، اما به دلیل انتخابات و شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و فرصت طرح آن در هیئت دولت نشد، اما خوشبختانه چند روز قبل ارتقاء بخش زبرخان مطرح گردید و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در این سال‌ها بخش زبرخان به دلیل ارتقاء نیافتن بودجه‏‌های بسیاری را از دست داده و از توسعه بسیار عقب ماند، اما در نهایت مقرر شد ادارات بین دو شهر خرو و قدمگاه تقسیم شوند.

وی اظهار کرد: نهایت تلاشم این خواهد بود که استاندار خراسان رضوی بودجه لازم را برای سال جاری به شهرستان زبرخان تخصیص دهند و بخشداری به فرمانداری تبدیل شود تا مردم نتیجه ارتقاء را لمس کرده و به وضوح ببینند.

گرمابی جمعیت شهرستان زبرخان را حدود 60 هزار نفر عنوان کرد و گفت: وضعیت بهداشتی شهرستان زبرخان نیازمند توجهی جدی است، همچنین زبرخان نیازمند احداث حداقل یک بیمارستان است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش امکانات ورزشی از دیگر موضوعاتی است که باید به آن در شهرستان زبرخان توجه شود، همچنین قدمگاه، خرو و درود نیاز به توسعه بیشتر و بهسازی فضا دارند.

وی عنوان کرد: وجود مکان‌های بسیار دیدنی شهرستان زبرخان بر گردشگری منطقه تاثیر بسیاری خواهد داشت، با اعتباراتی که به این بخش اختصاص خواهد یافت و در صنعت گردشگری حرف بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

گرمابی گفت: با توجه به ارتقاء زبرخان، اسحاق‎آباد نیز تبدیل به شهر خواهد شد، به دلیل اینکه جمعیت قابل توجهی دارد به زودی توسعه خوبی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

در جلسه هیئت دولت با ارتقای بخش‌های زبرخان نیشابور و ششتمد سبزوار به شهرستان در خراسان رضوی موافقت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زبرخان نيشابور شهرستان زبرخان بخش زبرخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد

حمید حسینی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: پد فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به همشهریان است.

او افزود: ساخت این پد فرود بالگرد با اعتباری حدود یک میلیارد ریال و به همت شورا‌های اسلامی شهری و روستایی، شهرداری و مساعدت خیران سلامت شهر "بار" میسر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول