Web Analytics Made Easy - Statcounter

همايش معرفي بزرگترين توليد كننده قطعات بدنه خودرو كشور در بخش خصوصي با حمايت اتاق اصناف مركز هرمزگان و اتحاديه هاي مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « عبدالمجيد جلالي » در این همایش با بيان اينكه مهمترين دغدغه اتاق اصناف، حمايت از كالاي با كيفيت داخلي است، اظهار کرد: خرید کالای ایرانی با كيفيت علاوه بر حمایت از تولید و رونق اقتصادی باعث ایجاد اشتغال پایدار در کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي در ادامه فعاليت و مشاركت بخش خصوصي در عرضه توليد را به جهاد تشبيه كرد و افزود: مصرف کالای ایرانی در کشور و حمایت از آن به عنوان یکی از الزام های رونق تولید ملی، کارکردهای گوناگون و گسترده ای در حوزه اقتصادی و رفاه همگانی دارد که یکی از مهمترین آنها گسترش فرصت های شغلی و رفع بیکاری است.

 

رئيس اتاق اصناف مركز استان هرمزگان تصريح كرد: اتاق اصناف با توجه به نقش آفرینی ویژه ای که در عرضه کالای ایرانی دارد برای این مهم برنامه ریزی وسیعی را داشته ودر تلاش است در سال جاری گام های موثری را برای تقویت کالای ایرانی و عرضه هر چه بهتر آن با هدف كمك به جهش توليد بردارد.

 

وی تاكيد كرد: اصناف نقشی تعیین کننده اي در بخش تولیدات داخلی دارند و تلاش می کنیم به وظیفه خطیری که برعهده ما گذاشته شده به بهترین نحو عمل کنیم.

 

نماينده هرمزگان در اتاق اصناف ايران اضافه كرد: تولید کننده داخلی باید به این باور برسد که مردم خواستار کالایی به روز و مطابق با سلیقه امروزی هستند و اگر این نیاز از سوی تولید کننده داخلی برآورده نشود انتخاب ها به سمت تولید کننده خارجی سوق پیدا می کند.

 

وي در بخش پاياني سخنان خود بيان داشت: اصناف استان هرمزگان با تمام توان و ظرفیت برای تقویت تولید داخل و ارتقا جایگاه کالای ایرانی پای کار هستند و امیدوارم بتوانیم در راستاي تحقق شعار "جهش توليد " نقش موثري ايفا كنيم.

 

گفتني است؛ اين همايش با حضور شركت همگام خودرو آسيا به عنوان يكي از بزرگترين توليدكنندگان قطعات بدنه خودرو در بخش خصوصي كشور و همكاري اتاق اصناف، اتحاديه لوازم يدكي خودرو و اتحاديه تعميركاران خودرو در سالن همايش هتل هما با حفظ پروتكل هاي بهداشتي برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: بندرعباس کالای ایرانی اتاق اصناف بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟