Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم جاوشیری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نوروز امسال همزمان با اعمال قرنطینه و شیوع ویروس کرونا جابجایی و حمل کالاهای اساسی در اولویت قرار گرفت و با توجه به اینکه چابهار در حوزه استحفاظی این اداره‌ قرار دارد با پهلوگیری چهار فروند کشتی حامل کالاهای اساسی با ۲۲۳ هزار و ۲۹۸ تن در این بندر، کار حمل این میزان کالا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اداره‌کل همزمان با اعمال قرنطینه و شیوع ویروس کرونا حمل این میزان کالاهای اساسی را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: از مهمترین مشکلات در زمینه حمل کالاهای اساسی در شرایط ویژه امسال عدم تمایل رانندگان ناوگان عمومی بدلیل ترس از شیوع کرونا و محدودیت‌های مربوط به آن بوده است.

وی بیان کرد: همچنین همزمانی شروع تعطیلات نوروزی و آغاز طرح غربالگری و قرنطینه اجباری به گندزدایی و ضدعفونی ناوگان در روند حمل کالا تاثیرگذار بوده است.

جاوشیری ادامه داد: از ابتدای سال تا ۱۴ اردیبهشت بیش‌از ۲۵۲ هزار و ۴۵۹ تن کالای اساسی شامل گندم، برنج و ذرت توسط ۹ هزارو ۴۲۲ دستگاه ناوگان باری حمل شده است.

وی گفت: مقصد نهایی این کالاها استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: ارگان‌های مختلف در حد و امکان با نشست های متعدد جهت حمل و نقل کالاهای اساسی همکاری داشته‌اند.

وی اظهارداشت: در این مدت تمامی عملیات نوبت دهی، صدور حواله، شماره EPL و صدور پته گمرکی به صورت الکترونیکی و بعضی نیز به صورت دورکاری انجام شده است.

جاوشیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تنها یک شرکت به صورت مستقیم با اداره غله جهت حمل کالاهای اساسی قرارداد دارد و ۲ شرکت دیگر نیز در مواقع ضروری آن را پشتیبانی می‌کنند گاهی در زمان وقوع بحران و شلوغی این شرکت‌ها جوابگو نیستند که به منظور تسریع در مواقع بحرانی اگر صدور بارنامه حمل از انحصار این شرکت‌ها خارج و از ظرفیت سایر شرکت‌ها استفاده شود در سرعت کار و باز کردن قفل حمل و نقل افزوده می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت تامین سلامت و ضدعفونی اماکن و ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: این عملیات به صورت مرتب در شرکت‌ها و مبادی ورودی و خروجی پایانه‌ها انجام می‌شود و در چند مرحله از طریق این اداره‌کل حدود ۲ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و ژل ضدعفونی در پایانه‌های بار و مسافر توزیع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان کالای اساسی چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان کالای اساسی چابهار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان کالای اساسی چابهار جنوب سیستان و بلوچستان کالاهای اساسی حمل و نقل شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان