Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:48:45 GMT

دوومیدانی آینده‌ای نداشت، فروشندگی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۱۳۲

دوومیدانی آینده‌ای نداشت، فروشندگی می‌کنم

ملی پوش سابق پرتاب دیسک گفت: دوومیدانی آینده‌ای برایم نداشت و در حال حاضر در یک مغازه فروشندگی می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمد صمیمی در مورد اینکه آیا به دوومیدانی و پرتاب دیسک بازخواهد گشت یا خیر، گفت: فعلا شرایط طوری نیست که بتوان روی آن حساب کرد و آینده ای وجود ندارد. حتی مبینی سرپرست فدراسیون تماس گرفت و گفت حیف است و برگردید، اما به اعلام کردم با این وضعیت خیلی سخت است که بخواهیم تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفش تخصصی پرتاب 3 میلیون تومان و مکمل و پروتئین نزدیک دو میلیون تومان در ماه هزینه دارد. از کجا باید این مبالغ را فراهم کرد وقتی قرارداد و درآمدی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

اوضاع وخیم دو پرتابگر دیسک ایران در بلاروس

وی ادامه داد: من سال 88 قرارداد 17 میلیون تومان بود، اما سال گذشته قراردادها بین 6 تا 10 میلیون تومان بود. هزینه‌ها چقدر نسبت به سال 88 بیشتر شده است؟ با این شرایط آیا امیدی به بازگشت و تمرین وجود دارد؟ فرض کنید سهمیه المپیک هم بگیرم، آیا پول مربی، اردو  فراهم است؟

ملی پوش سابق پرتاب دیسک گفت: هیچ وقت کیهانی را نمی‌بخشم. او ضربه بزرگی به دوومیدانی زد و باعث شد بسیاری از ملی پوشان و رکوردداران خداحافظی کنند. چرا باید ورزشکاری که 22 سال دارد به خاطر بی توجهی‌ها کنار بکشد؟ گفته‌ام اگر کیهانی بخواهد دوباره رئیس شود، دیگر پایم را در پیست هم نخواهم گذاشت.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو عنوان کرد: به هرحال هر ورزشکاری برای اینکه خوب تمرین کند، باید درآمدی داشته باشد، اما باشگاه و قراردادی وجود ندارد. خود من در حال حاضر در یک مغازه فروشندگی می‌کنم تا بتوانم امرار معاش کنم. 15 سال در دوومیدانی بودم و در هر رویداد بین‌المللی رفتم مدال گرفتم، اما چه کسی قدر آنها را می‌داند؟

صمیمی با اشاره به اینکه یک ورزشکار تمرین بدون دغدغه می‌خواهد گفت: سال گذشته با کمک تربیت بدنی یک ماه به تنهایی اردو بودم و نزدیک 62 متر پرتاب کردم، حالا فرض کنید چند ماه به همراه مربی، اردوی داخلی و خارجی داشته باشیم، چه اتفاقاتی می‌افتد. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس دوومیدانی پرتاب دیسک محمد صمیمی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد