Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه قطری پیش بینی کرده فیفا به پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تاریخ ازسرگیری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 چراغ سبز نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در تاریخ 15 ژوئن(26 خرداد) جلسه ای با اعضای خود به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کند تا سرنوشت زمان ازسرگیری مسابقات آسیایی(انتخابی جام جهانی 2022 و لیگ قهرمانان آسیا 2020) را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا نشریه «استاد الدوحه» قطر درباره این جلسه سرنوشت ساز نوشت: فیفا در این جلسه به پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی های به تعویق افتاده انتخابی جام جهانی 2022 در ماه های اکتبر و نوامبر(مهر و آبان) چراغ سبز نشان می دهد و با این پیشنهاد AFC موافقت خواهد کرد.

بازی های به تعویق افتاده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز طبق پیشنهاد قبلی در ماه آگوست(مرداد) برگزار می شود. این بازی ها قرار شده به صورت متمرکز در یک کشور و به صورت تک بازی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیفا رسانه انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏