Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی گفت: همزمان با رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور، در طرح سفره مهربانی که به همت آستان قدس رضوی در حال اجراست، ۵هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بخشی مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به توزیع بسته های معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا، گفت: همزمان با رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور، طرح سفره مهربانی به همت آستان قدس رضوی با مشارکت خادمیاران رضوی و کمک های مردمی در کل کشور و استان مرکزی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع ۵هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا

وی با اشاره به توزیع ۵هزار بسته معیشتی در سطح استان، افزود: این بسته ها که شامل ۱۴ قلم مواد خوراکی و مصرفی مردم است، میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته، ۲۰۰هزار تومان است که نیمی از آن توسط  آستان قدس رضوی تقبل شده و نیم دیگر از جمع آوری کمک های مردمی تهیه شده است.

بسته های معیشتی در اولین شب قدر بدست نیازمندان خواهد رسید

وی با بیان اینکه این کمک ها تا روز سه شنبه بدست نیازمندان خواهد رسید، تصریح کرد: یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه بارگیری کمک های شهرستان انجام و روز دوشنبه بسته بندی کمک ها در هر شهرستان انجام  و نهایتا روز سه شنبه و همزمان با اولین شب از لیالی قدر بسته ها بدست نیازمندان خواهد رسید.

بخشی اضافه کرد: کمک هایی از این دست، بیش از یک سال است که توسط آستان قدس میان خیریه های شهر، مراکز نیکوکاری و مساجدی که دارای کانون خادمیاری فعال هستند، ارائه می شود و صرفا مختص این ایام نیست. لذا قطعا این کمک ها ادامه دار خواهد بود و امیدواریم بتوان با یکپارچه سازی بانک اطلاعاتی نیازمندان، خدمات بهتری را به آنان ارائه داد.

وی به نحوه مشارکت مردم در کمک های خیرانه آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: عموم مردم برای مشارکت در طرح های خیرانه آستان قدس رضوی می توانند از چند طریق اقدام کنند. اول اهدای کمک ها به صورت حضوری در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی که در خیابان دانشگاه، روبروی بهزیستی قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایندگی آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی استان مرکزی بسته ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند

سازمان ملل متحد اعلام کرد از زمان آغاز جنگ غزه تا امروز ۸۵ درصد از مدارس این باریکه در حملات رژیم صهیونیستی آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایسنا، موسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند از هفتم اکتبر تا امروز ۸۵.۸ درصد از مدارس غزه سیب دیده‌اند، از جمله ۲۹ درصد از مدارس سازمان ملل.

در بیانیه این نهاد سازمان ملل آمده است که این گزارش به کمک مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد تهیه شده و اطلاعات جامعی درباره تاثیر مخرب جنگ غزه بر زیرساخت‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، ۸۵.۸ درصد از مدارس غزه به نحوی آسیب دیده‌اند، از جمله بر اثر حمله مستقیم.

این نهاد همچنین اعلام کرد دست کم ۷۲.۵ درصد از مدارس آسیب‌دیده به بازسازی اساسی نیاز دارند و ۲۹ درصد از این مدارس تحت کنترل سازمان ملل هستند.

بر اساس این گزارش ۶۵.۳ درصد از مدارسی که توسط آوارگان غزه به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار داشت نیز مستقیماً مورد حمله قرار گرفته است.

این نهاد سازمان ملل با تاکید بر لزوم برقراری آتش‌بس برای بازسازی زیرساخت‌های آموزشی غزه، نسبت به استفاده نظامی رژیم صهیونیستی از مدارس برای بازداشت و بازجویی از فلسطینیان ابراز نگرانی کرد.

موسسه آموزش تحقیقات سازمان ملل همچنین اعلام کرد به دلیل نگرانی‌های امنیتی و محدودیت‌های فزاینده رژیم صهیونیستی امکان بازدید حضوری از مدارس وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود