Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@13:34:22 GMT

ورزش‌های قدرتی مناسب در منزل + مدت زمان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۶۲۴

آفتاب‌‌نیوز :

اردلان شریعت در مورد اینکه میزان مناسب انجام ورزش‌های قدرتی در منزل و در برهه زمانی کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد از حضور در مجموعه‌های ورزشی پرهیز می‌کنند، اظهار کرد: افراد در هر رده سنی و با هر سطح از توانایی در صورتی که به طور منظم تمرینات قدرتی را انجام دهند، می‌توانند از خطر ابتلا به بیماری‌های متعدد بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین این تمرینات می‌تواند باعث بهبود کیفیت زندگی و کاهش مرگ و میر در افراد شود، بنابراین تمرینات قدرتی با شدت متوسط و برای حداقل ۲ جلسه ‌در هفته، توصیه می‌شود.

این دکترای بازتوانی عصبی با ذکر چند مثال ساده در مورد ورزش‌های قدرتی خاطرنشان کرد: انجام تمرینات قدرتی با استفاده از بطری‌های آب، تمرین اسکوات و نشست و برخاست با استفاده از یک صندلی (در صورتی که مشکلی در ناحیه زانو ندارید) و اجرای شنای سوئدی با استفاده از دیوار و یا زمین و نیز استفاده از کش به عنوان یک نیروی مقاوم در اجرای حرکات از جمله‌ ورزش‌های قدرتی است که می‌توان در شرایط کنونی که بسیاری از افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور هستند در منزل انجام داد.

به گفته اردلان زمان مناسب برای انجام ورزش‌های قدرتی به این نحو است که هر حرکت در ۲ تا ۳ دست و هر بار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تکرار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ورزش ورزشکار ورزش های قدرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات پلی اوت سوپرلیگ روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی‌اش با نتیجه سه بر یک مقابل ساموتلر شکست خورد، اما خطر سقوط متوجه این تیم علی رغم این شکست نخواهد بود.

در این دیدار ساموتلر ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر  20، 25 بر 23 و 15 بر 11 پیروز شد و اورال اوفا نیز ست های دوم و سوم را با نتایج 29 بر 27 و 25 بر 19 برد.

در این بازی میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی اورال اوفا برای تیمش پانزده امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. اورال اوفا دو بازی دیگر تا انتهای این فصل دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند.

میلاد عبادی پور پس از یک فصل حضور در اورال اوفا از این تیم جدا و راهی چستخووا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟