Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:26:34 GMT

توقیف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۷۶۱

توقیف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری صبح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت و آرامش زیربنای پویایی و حرکت به سمت جلو در یک جامعه توسعه یافته است تا کسانی که در این اجتماع زندگی می کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف های خود را دنبال کرده و چرخه های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و … خود را به سمت جلو هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس از هیچ کوششی دریغ نکرده و با کسانی که بخواهند این امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مختلف طرح های انتظامی و ترافیکی در سطح استان ایلام اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکات نامتعارف و مخاطره آمیز کرده بودند در راستای مطالبه به حق مردم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان، تعداد ۶۹۳ خودرو، ۳۱۲ موتورسیکلت و جمعاً به تعداد یک هزار و پنج دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و تا تعیین تکلیف از مراجع قضایی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در خصوص توقیف خودروهای متخلف با مراجع قضایی انجام شده است گفت: ماموران پلیس راه و راهور موظفند در صورت مشاهده خودروهای هنجارشکن پس از اعمال قانون، ودر پاسخ به مطالبه به حق مردم، راننده خاطی را به مرجع قضایی معرفی کنند.

سردار یاری گفت: به ماموران پلیس راه و راهور استان ابلاغ شده است که بدون اغماض با خودروهای شیشه دودی، فاقد مدارک، مروج بی حجابی، سگ گردانی و انجام حرکات مخاطره آمیز برابر قانون برخورد و راننده خاطی را را به مرجع قضائی معرفی کنند.

وی از رانندگان وسائط نقلیه اعم از موتوری و خودرویی خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی، رعایت عفاف و حجاب عدم انجام حرکات مخاطره آمیز را در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مقررات راهنمایی و رانندگی نشات گرفته از احکام نظام اسلامی است، گفت: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر اینکه یک واجب شرعی است، می تواند انسان را به صورت صحیح و سالم به مقصد برساند و مانع زیان رساندن به دیگران نیز نشود.

کد خبر 4923398

منبع: مهر

کلیدواژه: توقیف خودرو ایلام موتور سیکلت ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین شهرکرد ایلام گرگان ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ستاد مقابله با کرونا استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است گفت: بیش از ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس استان منجر به مصالحه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی افزود: با پای کار آمدن سازمان‌های حمایتی، و دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

سلمانی با بیان اینکه ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی حل و فصل شود بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره‌مند شوند.

کد خبر 751140

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار