Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین جلسه تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور در سال جدید بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) با حضور سرمربیان سابق تیم های ملی کشتی فرنگی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور علیرضا لرستانی قهرمان چندین دوره آسیا و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و علی اشکانی دارنده مدال نقره جهان و سرمربی اسبق تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه ضوابط و شرایط انتخاب مربیان و سرپرستان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده های سنی پایه،  راهکارهای مناسب برای تشویق منطقی و به موقع کشتی گیران و روش های تقویت اعتماد به نفس در نزد آن ها، چگونگی ایجاد رقابت سالم در رده های سنی پایه و  روش های ایجاد انگیزه  بیشتر برای تداوم نتیجه گیری در رده های سنی بالاتر بود.

تدوین طرح توسعه کشتی کشور شامل برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که مهمترین  اهداف تعریف شده در این طرح به المپیک های ۲۰۲۱ ، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ و جایگاه کشتی ایران در رده های سنی مختلف طی ۸ سال آینده در میادین المپیک، جهانی و آسیایی مربوط می شود.

فدراسیون کشتی درنظر دارد تا تدوین نهایی این طرح، به صورت مستمر این نشست ها را با حضور دیگر کارشناسان و صاحب نظران عرصه کشتی برگزار کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی رده های سنی ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر