Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در حاشیه بازدید از کانون بسیج رسانه شهرری گفت: مشکل کشور ما پول نیست و باید در تربیت نیروی انسانی تلاش کنیم چرا که بسیاری افراد با میلیاردها پول به موفقیت نمی‌رسند اما با اتحاد و درکنارهم بودن است که می‌توانیم صاحب قدرت شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، روز گذشته مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با همراهی معاونان خود و ابراهیم گرمابدری رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران از کانون بسیج رسانه شهرری بازدید و با اعضای هیئت رئیسه این کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این دیدار با بیان اینکه بسیج رسانه بستری برای انسجام رسانه‌ها است، اظهار کرد: بسیج رسانه با هدف منسجم شدن و توجه به منافع ملی شکل گرفته و فصل مشترکی برای تعامل رسانه‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید بینش صحیح خود را به نمایش گذارند، تصریح کرد: رسانه یکی از ابزارهایی است که کارکرد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد لذا باید مراقب نوشته‌های خود باشیم و هرچه می نویسیم ابتدا خودمان به آن عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه گفت: مشکل کشور ما پول نیست و باید در تربیت نیروی انسانی تلاش کنیم چرا که بسیاری افراد با میلیاردها پول به موفقیت نمی‌رسند اما با اتحاد و درکنارهم بودن است که می‌توانیم صاحب قدرت شویم.

بصیری بیان کرد: بسیج رسانه تلاش بر این دارد تا فصل مشترکی برای تعامل و هماهنگی رسانه‌ها باشد و می‌تواند با تربیت نیروهای اصلح این امر را تحقق بخشد.

وی بر برگزاری نشست‌های دوره‌ای به منظور تعامل بیشتر بین اصحاب رسانه تأکید کرد و افزود: این نشست‌ها باعث اتحاد و انسجام بیشتر می‌شود و می‌توانیم از ظرفیت‌های مختلف برای حل مشکلات یکدیگر استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه از ایده‌های خلاق استقبال می‌کند لذا نظرات و پیشنهادات خود را با این سازمان درمیان بگذارید و ما نیز در حد توان حمایت می‌کنیم.

ابراهیم گرمابدری رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران نیز در بخشی از این جلسه کانون بسیج رسانه شهرری را یکی از کانون‌های فعال استان دانست و گفت: کانون بسیج رسانه شهرری اقدامات زیادی داشته و باتوجه به ظرفیت‌هایی که دارد شاهد اتفاقات خوبی در این کانون بودیم و با ایجاد انسجام و همدلی در این کانون می‌توانیم از ظرفیت‌های همدیگر برای حوزه تخصصی خود همچنین پایداری انقلاب اسلامی و کشورمان استفاده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از برکات بسیج رسانه ایجاد وحدت بین اصحاب رسانه است و ما نیز سعی می‌کنیم با حمایت‌های خود از خبرنگاران در جهت انسجام بیشتر رسانه‌ها حرکت کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه سازمان بسیج بسیج نیروی انسانی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر  گفت: نشست‌های تربیت و تعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها در حوزه های مقاومت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد: مربیان در نشست های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.

وی ضمن تاکید بر این مساله که تلاش در جهت تحقق شعار سال یک وظیفه عمومی است گفت: شعار سال و انتظارات رهبر معظم انقلاب در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

آهنگر ادامه داد: تبیین تفکرات و اندیشه های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که در این نشست ها مطرح شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاندان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بویژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران و استان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است