Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پس از گفت‌وگوهای متعدد با وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی، تصمیم گرفته شد تا از سه‌شنبه تمامی مساجد کشور ازجمله اصفهان باز شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پس از پی‌گیری مستمر مطالبه مردم متدین کشورمان و گفت‌وگوهای متعدد با وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و در پی تذکار رهبر معظم انقلاب  برای برپا شدن مجالس شب‌های قدر و در پی گفت‌وگوی تکمیلی با دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت؛ راهکارهای عملی بازگشایی مساجد و دیگر اماکن مقدس و مذهبی کشور مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی افزود: موضوع بازگشایی مساجد کشور به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسئولان همواره مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در گفت‌وگوها با مسئولان بهداشتی به ویژه وزیر بهداشت عنوان شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان مساجد شب قدر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد