Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر امنیت ملی آمریکا مدعی شده که این کشور قصد دارد ۱۱ نفر از اتباع ایرانی بازداشت شده در این کشور را آزاد کند. تاریخ انتشار: 11:28 - 23 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۱۶۸

خبرگزاری میزان – «کن کوچینیلی»، معاون وزیر امنیت داخلی آمریکا، با انتشار پیامی در توییتر مدعی شده که این کشور آماده آزاد کردن ۱۱ نفر از اتباع ایرانی بازداشت شده در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ادعای رویترز، واشنگتن از ایران خواسته تا هواپیمایی را برای بازگردان ۱۱ نفر از افرادی که آمریکا قصد اخراج کردن آنها را دارد، اعزام کند.

بیشتر بخوانید: مخالفت قاضی فدرال لوئیزیانا با آزادی دانشمند ایرانی ادعای رویترز؛ آمریکا دانشمند ایرانی مبتلا به کرونا را آزاد می‌کند

«کوچینیلی»، مدعی شده «ما در تلاش هستیم ۱۱ نفر از شهروندان شما را که خارجی‌های غیر قانونی هستند برگردانیم.»

این مقام آمریکایی همچنین ادعا کرده که «واشنگتن مدت‌ها در تلاش برای آزاد کردن سیروس عسکری، بوده است.»

«سیروس عسکری»، دانشمند ایرانی که اواسط ماه مارس در زندان اداره اعمال مهاجرت و گمرگ آمریکا زندانی شد، در پی شیوع کرونا در این مرکز به زندانی در «لوئیزیانا» منتقل شد؛ اکنون وی در میانه شیوع بیماری «کرونا» در زندان‌های آمریکا با ده‌ها زندانی دیگر در شرایطی غیر بهداشتی به سر می‌برد؛ جایی که اخیرا آزمایش کرونای وی مثبت اعلام شد.

 

انتهای پبام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا آمریکا دونالد ترامپ ۱۱ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است