Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:23:07 GMT

جزای نقدی 930 میلیون ریالی برای قاچاق سیگار

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۳۸۵۱

جزای نقدی 930 میلیون ریالی برای قاچاق سیگار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از جزای نقدی 900 میلیون ریالی برای فردی که مرتکب قاچاق 200 هزار نخ سیگار شد، خبر داد.

سید نجیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فاس در سنندج اظهار کرد: فردیکه در محور مریوان- سنندج 200 هزار نخ سیگار را قاچاق حمل کرده بود علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت مبلغ 93 میلیون تومان ‏جزای نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی استان کردستان در پی کسب خبر از منابع واصله پس استقرار در مسیر مریوان- سنندج موفق شدند پس از چندین ساعت کنترل نامحسوس یک دستگاه پراید نقره‌‍‌ای را بازرسی کنند، افزود: از این خودرو پس از نفتیش و بازرسی تعداد 200 هزار نخ سیگار خارجی وینیستون دونخ آبی و نقره‌ای کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان خاطرنشان کرد: با ارجاع پرونده به شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سنندج پس از اخذ استعلامات قیمت ارزش کل بار قاچاق مبلغ 850 میلیون ریال ارزیابی شد.

حسینی یادآور شد: در این راستا قاضی پرونده با توجه به نحوه اظهارات و کیفیات دفاع متهم، اقرار وی به ارتکاب اتهام انتسابی و اعتراف به حمل کالاهای قاچاق و غیره در محدوده بند ب ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز  متخلف را علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت مبلغ 850 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

* 80 میلیون ریال جزای نقدی برای خودروی متهم

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه خودرو حامل بار به شخص دیگری غیر از محکوم تعلق داشت و علم و اطلاع ایشان از فعل قاچاق احراز نشد ضمن استرداد خودرو به وی مبلغ 80 میلیون ریال معادل ارزش خودرو به جزای نقدی متخلف اضافه شد.

وی با اشاره به مجموع جزای نقدی فرد قاچاقچی عنوان کرد: بنابراین متهم در مجموع علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت 930 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان تصریح کرد: با توجه به عدم اعتراض متهم به رای شعبه بدوی و انقضای مدت اعتراض رای صادره قطعی و لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: سیگار استان کردستان جزای نقدی قاچاق تعزیرات حکومتی میلیون ریال جزای نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان

سرهنگ امیر انتظامی نیا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت خودرو‌های شوتی اکیپی از عوامل فرماندهی انتظامی بخش فلارد در محل محور مواصلاتی یاسوج به لردگان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در خانمیرزا

فرمانده انتظامی لردگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۶۰ پاکت به تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد