Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:17:44 GMT

بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال ۹۸ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۰۰۹

بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال ۹۸ شد

بهمن موتور موفق به کسب جایگاه نخست و رتبه برتر خدمات فروش شرکت های خودروساز در سال ۹۸ شد.

مقایسه امتیاز نتایج کسب شده مربوط به ارزیابی خدمات فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال ۹۸ نشان می‌دهد که بهمن موتور در بین شرکت ‌های خودروساز، مقام اول را به دست آورده است. این شرکت با یک پله صعود در رتیه و جایگاه نسبت به سال ۹۷، به جایگاه نخست و رتبه برتر خدمات فروش در حوزه خودروهای سبک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاصل مصاحبه با ۲۴۲ هزار مشتری بر اساس نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط مربوط به روش‌های فروش، فرآیند پاسخگویی و رسیدگی به شکایت مشتریان و... است.

از طرف دیگر بهمن موتور در رویه های اجرایی تعریف شده در سیستم مدیریتی شرکت ها هم رتبه نخست داشته و در سال های گذشته با سرمایه گذاری صحیح توانسته در بخش آموزش نیروهای شبکه فروش خود عملکرد مناسبی را داشته باشد.

گفتنی است ضمن آنکه بهمن موتور از شرکت های مجموعه هلدینگ گروه بهمن است که بزرگترین گروه خودروسازی خصوصی داخلی در کشور محسوب می شود، مطابق با آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور، در سال ٩٧ نیز موفق شد رتبه دوم خدمات فروش را در میان شرکت های تولید کننده خودروهای سبک از آن خود کند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس خدمات فروش بهمن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد؛ رتبه نخست پرفروش‌ترین داروها در ایران

محمدحسین متولی، رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: داروهایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین داروهای تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: داروهایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: آنا

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد؛ رتبه نخست پرفروش‌ترین داروها در ایران
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز