Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@21:53:43 GMT

بيماران زمينه‌اي در تجمعات شب‌هاي قدر شرکت نکنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۰۲۵

بيماران زمينه‌اي در تجمعات شب‌هاي قدر شرکت نکنند

خبرگزاری آریا- فرمانده ستاد عملیات مدیریت و مقابله با کرونای کلانشهر تهران از بیماران زمینه‌ای خواست تا در هیچ گونه تجمعی از جمله مراسم شب‌های قدر شرکت نکنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر علیرضا زالی گفت: بیماران مبتلا به دیابت، سرطان، بیماران کلیوی، بیمارانی که از دارو‌های تضعیف کننده سیستم ایمنی همچون کورتون استفاده می‌کنند که شامل بیش از 15 گروه از بیماران است، نباید در هیچ تجمعی از جمله مراسم شب‌های قدر شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیمارانی که کمتر از سه هفته از ابتلایشان به بیماری کووید 19 می‌گذرد و همچنین افرادی که علائم این بیماری را دارند نیز نباید در تجمعات شرکت کنند.
دکتر زالی گفت: یکی از محور‌های اصلی افزایش خطر ابتلا به بیماری کووید- 19، رعایت نکردن فاصله حداقل یک و نیم متری است که تصاعدی میزان ابتلا را افزایش می‌دهد.
وی اضافه کرد: هرچه قدر زمان حضور در تجمعات بیش از 15 دقیقه شود میزان ابتلا افزایش می‌یابد.
فرمانده ستاد عملیات مدیریت و مقابله با کرونای کلانشهر تهران گفت: استفاده کردن از ماسک نیز به میزان زیاد از ابتلا به این بیماری پیشگیری می‌کند.
وی افزود: باید تجمع‌های شب‌های قدر در مکان‌های باز انجام شود و در مکان‌های سرپوشیده که تهویه مناسب ندارند امکان ابتلا بیشتر است.
دکتر زالی گفت: نباید به هنگام بستن درب ها، از کولر استفاده کرد، زیرا در تجمعات موجب گردش ویروس در هوا و ابتلا می‌شود.
وی از شرکت کنندگان در مراسم شب‌های قدر خواست تا درصورتی که به سبب دعا و تضرع، اشک هایشان سرازیر شد و ترشحات بینی موجب خیس شدن ماسکشان شد، ماسک را به سرعت عوض کنند، زیرا رطوبت کارآیی ماسک را از بین می‌برد.
فرمانده ستاد عملیات مدیریت و مقابله با کرونای کلانشهر تهران پیشنهاد کرد: شهروندان می‌توانند از چند لایه دستمال کاغذی در پشت ماسک برای محافظت از خیس شدن آن استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، دکتر زالی از آحاد شهروندان مومن و خدادوست که در مراسم شب‌های قدر حضور می‌یابند خواست تا تمام موارد ایمنی را به دقت مراعات کنند و از ماسک و دستکش در همه مدت حضورشان در این تجمعات استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیماران زمینه ای مراسم شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟

طبق آمارها تقریبا تمام دانشگاه‌های آمریکایی که محل تجمعات و اعتراضات هستند، محل تحصیل قشر مرفه، ثروتمند و حتی اقشار سیاسی آمریکایی هستند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طبق آمارها تقریبا تمام دانشگاه‌های آمریکایی که محل تجمعات و اعتراضات هستند، محل تحصیل قشر مرفه، ثروتمند و حتی اقشار سیاسی آمریکایی هستند.همچنین بسیاری از دانشگاه‌های مشهور آمریکایی همواره محل تربیت نخبه‌های سیاسی برای سیاست‌های آمریکا بوده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • لایحه علیه تظاهرات های حمایت از فلسطین در آمریکا تصویب شد
  • واقعا در اعتراضات دانشجویی آمریکا، تک تیرانداز حضور داشت؟ + تصاویر
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت