Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران فرماندار محمودآباد با بیان اینکه اقدامات مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان در دستور کار قرار دارد، گفت: لازم است در این خصوص همکاران ما اقدامات جدی را انجام دهند.

علیرضا شریعت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر هیچ توجیهی برای از بین بردن زمان نیست، زمان نشا بوده و روزهای پایانی را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زمانی برای ثبت کردن مشکلات چاه‌های زمین کشاورزی در سامانه وجود ندارد و صلاح نیست کشاورز با لباس کارگری زمین بیرون بیاید و وقت خود را در این زمینه بگیرد در حالیکه  افراد تحصیل کرده ما هم برای ثبت موضوعات متنوع و نیازمندی کشاورزان به سراغ سامانه نمی‌روند.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: تقاضای من از مسئولین مربوطه هم این است که  امور  آب زمین های کشاورزی محمودآباد را هرچه جدی‌تر رسیدگی کنند.

شریعت گفت: چیزی که به دنبال آن هستیم بحث روان سازی و تسهیل سازی امورات کشاورزی است چرا که در چنین شرایطی نیاز به سوخت دارند و برای رفع آن باید به صورت عملی وارد میدان شویم و این مشکل را حل کنیم.

وی تاکید کرد: اگر در این جلسات به هر میزانی توانسته باشیم مشکل کشاورز را حل کنیم به همان اندازه می‌توانیم بگوییم رضایت خاطر خود را هم فراهم کردیم.

فرماندار محمودآباد افزود: در برنامه‌ریزی‌های ملی و استانی آمارهایی که داده می شود باید درست باشد تا دوستان ما برنامه‌ریزی درستی در این زمینه انجام دهند و اکثر اتفاقاتی که در دستگاه‌های مختلف می‌افتد این است اگر به طور مثال آمار کم یا بیشتری دهند فکر می‌کنند به نفعشان بوده در صورتی که آمارهای متنوع از سوی دستگاه های مختلف باعث تشدت در تصمیم گیری می‌شود.

شریعت یادآور شد: بنابراین دستگاه‌های مربوطه برای حل این مشکل آمارهای دقیق تری بگیرند تا هر چه سریع تر مشکلات کشاورزان  مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشاورزی شهرستان محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران