Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@00:53:34 GMT

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۶۱۵

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۲۸۷ کیلو انواع موادمخدر و دستگیری ۴۳ تن از سوداگران مرگ طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

 سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی و قاطعانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند، ۱۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین ،۲ دستگاه موتورسیکلت و یک شناور حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و ۴۳ تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و ۲۸۰ کیلو و ۵۲۷ گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۸۹۰ کیلو و ۶۸۸ گرم تریاک، ۳۷۷ کیلو و ۵۲۳ گرم حشیش، یک کیلو و ۶۹۶ گرم هروئین و ۱۷ کیلو و ۶۲۰ گرم سایر مواد است که با تلاش همه جانبه و شبانه روزی مأموران انتظامی استان در سطح استان کشف شده است.

سردار جعفری در ادامه تعداد طرح‌های پاک سازی محلات و نقاط آلوده استان از حیث تهیه و توزیع مواد مخدر را ۲۶ مرحله عنوان و خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده ۲۹۵ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب دستگیر و روانه کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند./ مهر 

کشف دپوی محموله مواد مخدر در خانه متروکه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است

مهدی یوسف خانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی حداکثر ۸۰ هزار تومان است که بر این اساس کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

او قیمت کنونی هر کیلو ران مرغ با کمر کامل را ۵۲ هزار تومان، ران مرغ بدون کمر ۸۰ هزار تومان، سینه ۱۵۰ هزار تومان و فیله مرغ را ۱۸۰ هزار تومان اعلام کرد.

یوسف خانی از توزیع روزانه ۱۱۰۰ تن مرغ در تهران خبر داد و گفت: با احتساب سرانه مصرف، نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه ماهانه کمتر از ۲۰۰ هزار تن مرغ گرم مورد نیاز کشور است، گفت: برآوردها حاکی از آن است که تا پایان اردیبهشت قیمت نوسانی ندارد، اما طبق روال همه ساله تا اواخر این ماه نرخ مصوب جدید اعلام‌ می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه