Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@01:21:12 GMT

جزئیات دستگیری ۳ سرکرده یک باند هرمی در پردیس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۱۹۸

جزئیات دستگیری ۳ سرکرده یک باند هرمی در پردیس

خبرگزاری تسنیم: علیرضا آقاجری با اشاره به دستگیری یک باند هرمی در این شهرستان پردیس اظهار داشت: با اطلاعات مأموران نیروی انتظامی شهرستان پردیس مبنی بر رفت و آمد‌های مشکوک به یک واحد مسکونی واقع در فاز ۱۱ پردیس تحقیقات اولیه انجام و این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی سپس بیان کرد: پس از شناسایی و اطلاعات دریافت شده از اعضای این باند هرمی، با حکم قضایی ورود به منزل ۱۱ نفر شامل ۳ تن از سرکردگان این باند هرمی و ۸ نفر از مالباختگان که جهت دریافت پول خود به آن منزل مراجعه کرده بودند، دستگیر و برای بازجویی‌های مقدماتی و بررسی‌های بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این منزل مسکونی مقادیری کتابچه، مانیتور، کیس کامپیوتر و جزوه‌های آموزشی در زمینه آموزش شبکه‌های غیرمجازی هرمی کشف و ضبط شد.

آقاجری ادامه داد: تحقیقات جهت شناسایی افراد مرتبط با این پرونده همچنان ادامه دارد و هر فردی در رابطه با این پرونده نقش داشته باشد تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: در این رابطه مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری شکایت خود به شعبه دوم بازپرسی و یا دایره آگاهی مراجعه و اقدامات قضایی خود را دنبال کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس سپس با اشاره به برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با فعالیت شرکت‌های هرمی گفت: بحث شرکت‌های هرمی در قالب جرم کلاهبرداری مطرح می‌باشد که دارای حبس بسیار بالایی داشته و علاوه بر آن به رد مال و جزای نقدی نیز محکوم خواهند شد.

آقاجری در پایان خطاب به مردم خاطرنشان کرد: از مردم شریف شهرستان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه ورود و خروج‌های مشکوک به واحد‌های مسکونی که غالباً در پردیس به دلیل اجاره‌بهای پایین منازل بیشتر صورت می‌گیرد، موضوع را به نیروی انتظامی و یا از طریق سامانه سجام به دستگاه قضایی اطلاع دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: باند هرمی پردیس دستگیری سرکرده شهرستان پردیس باند هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد