Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@06:07:29 GMT

ترجمه رمان عاشقانه مارک لوی چاپ شد/عشق به شبح درون کمد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۳۷۷

ترجمه رمان عاشقانه مارک لوی چاپ شد/عشق به شبح درون کمد

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «با من بمان» نوشته مارک لوی به‌تازگی با ترجمه مهوش خرمی‌پور توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

پیش از این‌، رمان «اگر فرصت دوباره‌ای بود» از این‌نویسنده در بازار نشر کشور عرضه شده که یک‌اثر پلیسی و هیجان‌انگیز است اما «با من بمان» رمانی عاشقانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوی متولد سال ۱۹۶۱ است که با اولین رمانش «اگر حقیقت داشت...» در سال ۲۰۰۰ به شهرت رسید. وی از جمله نویسندگانی است که مورد توجه کارگردانان سینمای فرانسه قرار دارند.

رمان «با من بمان» هم مثل «اگر فرصت دوباره‌ای بود»، داستانی هیجان‌انگیز را، با تلفیق خیال و واقعیت شامل می‌شود و درباره معماری جوان به نام آرتور است که کمد لباس‌هایش، با شبح زنی به‌نام لورن که در بیمارستان در حال کماست، روبرو می‌شود. در ادامه بین آرتور و لورن، پیوندی شکل می‌گیرد که به عشق می‌انجامد و همین عشق است که می‌تواند لورن را نجات دهد...

این‌کتاب با قیمت ۲۳۲ صفحه و قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

این‌ناشر همچنین به‌تازگی رمان «امتداد زمان» نوشته سید طه رسولی را منتشر و راهی بازار نشر کرده است. این‌رمان در گونه رمان‌ژانر قرار دارد و یکی از آثار ادبیات ژانری است که این‌ناشر از نویسندگان ایرانی چاپ می‌کند.

این‌کتاب هم با ۳۱۲ صفحه و قیمت ۴۳ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4923720 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات جهان ترجمه ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ترجمه تازه های نشر ادبیات کتابفروشی رایزنی فرهنگی ادبیات جهان گردشگری شیوع کرونا خبرگزاری مهر موزه میراث فرهنگی معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«بمب یک عاشقانه» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی و طرحی از مانی حقیقی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیا پاسیفیک دریافت کرده‌است.

 

منبع: برترینن ها 

tags # سینما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • (ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  •  معرفی کتاب های بازار مالی