Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@15:23:45 GMT

مراسم شب‌های قدر در پلدختر برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۴۳۴

مراسم شب‌های قدر در پلدختر برگزار نمی‌شود

امام جمعه پلدختر گفت: مراسم ویژه شب‌های قدر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در پلدختر برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم شب‌های قدر که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهرستان پلدختر و به ویژه با استناد به نظر کارشناسان بهداشت و درمان مراسم شب های قدر در این شهر برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت فرارسیدن شب ضربت خوردن امیرالمومنین علی(ع)، افزود: علی رغم میل باطنی مبنی بر بهره بردن از فیوضات شب‌های قدر اما برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا باتوجه به نظر کارشناسان امر، این مراسم در شهر و روستاهای پلدختر برگزار نمی‌شود.

امام جمعه پلدختر گفت: باتوجه به این موضوع که هرگونه تجمع ممکن است در چنین شرایطی منجر به شیوع بیشتر و برای مردم خطرسازتر باشد، مراسم شب قدر در هیچ کدام از مساجد این شهر برگزار نمی‌شود.

وی افزود: با تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا و استفاده از خردجمعی، تصمیم بر عدم برگزاری مراسم شب‌های قدر در پلدختر و تاکید بر نیایش‌های فردی گرفته شد.

امام جمعه پلدختر همچنین در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش در سانحه اخیر، اظهار داشت: مردم پل‌دختر هیچگاه فداکاری‌های نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان سیل سال گذشته که ظرف کمتر از ۷۲ ساعت با نصب پل شهدای هفتم تیر اقدام به برقراری ارتباط مردم کردند، را فراموش نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شب های قدر سلامت امام جمعه ویروس کرونا مراسم شب های قدر برگزار نمی شود امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد