Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ صدری روز گذشته در اینستاگرامش، نوشت:

توسعه ارتباطات در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی نیازمند هم‌افزایی توامان بخش‌های مختلف است.

براین اساس امروز نشست بررسی توسعه ارتباطات را به صورت ویدئوکنفرانس با حضور جمعی از مدیران کل ارتباطات استان‌های وزارت ارتباطات، معاونین شرکت، مدیران ستادی، مدیران شش منطقه مخابراتی در چهل نقطه از سطح کشور برگزار کردیم و در تلاشیم با همراهی و همکاری همیشگی وزارت ارتباطات، به چشم‌انداز معین دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدف، بررسی مشکلات و چالش‌ها و ارائه راهکار و مشارکت قوی‌تر در امر توسعه است.

در حال حاضر ۸۷ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت دسترسی دارند و امیدوارم طبق برنامه زمانبندی، تا پایان امسال، ۹۵ درصد روستا‌های کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل و حوزه‌های شهری و روستایی به نسبت برابر از خدمات ارتباطی بهره‌مند شوند. ان‌شاءالله. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجید صدری مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی