Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:40:15 GMT

هلال احمر در استانهای سیل زده به موضوع کرونا ورود نکرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۶۳۸۹

هلال احمر در استانهای سیل زده به موضوع کرونا ورود نکرد

کریم همتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر برای مقابله با کرونا در مناطق سیل زده گفت: در این مناطق مشخصاً برای مقابله با کرونا اقدام ویژه‌تری از سوی هلال احمر انجام نشده و تمرکز اصلی ما در استان‌های سیل‌زده کمک‌های معیشتی و امدادی بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در استان‌های سیل زده ازجمله در کرمان و سیستان و بلوچستان همان اقدامات معمول و روتین از جمله آموزش‌های لازم برای رعایت بهداشت و پیشگیری از کرونا انجام شد اما هلال احمر ورود خاصی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همکاران ما در دانشگاه‌های علوم پزشکی این مناطق ورود بسیار خوبی داشتند و به افراد بیمار و مشکوک به کرونا رسیدگی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: طی دو ماه گذشته شاهد وقوع سیل در برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان بودیم و هلال احمر اقدام به حل مشکلات آنی سیل زدگان و حمایت‌های معیشتی ویژه از این عزیزان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خوشبختانه شمار افراد آسیب دیده از سیل نسبت به سال گذشته بسیار کاهش یافته است، عنوان کرد: توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی میان سیل زدگان به طور ویژه و بیشتر از دیگر استان‌ها میان این دست از هموطنان انجام شده و حتی کمک‌های مردمی باقی مانده از سال گذشته نیز امسال میان مردم سیستان و کرمان توزیع شد.

همتی تصریح کرد: از کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی امسال نیز سهم بیشتری به دو استان مذکور اعطا شد تا مشکلات ناشی از سیل برای آنها کاهش یابد.

کد خبر 4923668

منبع: مهر

کلیدواژه: کریم همتی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بسته معیشتی ویروس کرونا سیل سیستان و بلوچستان ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش زلزله شورای شهر تهران قوه قضاییه روز معلم کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی شهر تهران زلزله تهران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شیوع کرونا محسن حاجی میرزایی هلال احمر سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان کایت سوار داوطلب هلال احمر یسنا را پس از پنج روز مفقودی در مزارع کلزا پیدا کرده بود.

یسنا دختر بچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت پس از پنج روز جستجو پیدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال احمر
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند