Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@20:52:29 GMT

کیا از خودروی جدید موهاوی ۲۰۲۰ خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۶۴۷۲

کیا از خودروی جدید موهاوی ۲۰۲۰ خود رونمایی کرد

خرداد: کیا سال پیش از دومین فیس لیفت خود برای شاسی‌بلند بدنه روی فریم موهاوی در کره‌جنوبی رونمایی کرد که در این گزارش به آن پرداخته می‌شود.

به گزارش خرداد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیاموتورز سال پیش از دومین فیس لیفت خود برای شاسی‌بلند بدنه روی فریم موهاوی در کره‌جنوبی رونمایی کرد.

هم‌اکنون این خودروساز کره‌ای اقدام به معرفی نسخه سطح بالای این شاسی‌بلند در کشور خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل موردبحث که با نام موهاوی گراویتی شناخته می‌شود بر پایه نسخه پرچم‌دار مسترز بنا شده و دارای برخی ویژگی‌های ظاهری و کابین متمایز می‌باشد.

قابل‌توجه‌ترین تغییر رخ داده در بدنه نصب جلوپنجره مشکی‌رنگ است که تفاوت‌های زیادی نسبت به نمونه‌ای با میله‌های کرومی عمودی در مدل‌های ارزان‌تر دارد. کیا می‌گوید در طراحی این جلوپنجره از نوک پیکان‌ها الهام گرفته و همین قطعه باعث شده دیلایت‌ها و نشان موهاوی بیشتر به چشم آید.

کیا موهاوی گراویتی همچنین دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی‌رنگ می‌باشد. کره‌ای‌ها می‌گویند رینگ‌های ۶ پره یاد شده ما را به یاد کریستال‌های برف خواهند انداخت.

با ورود به داخل کابین شاهد تریم آلکانترا خواهید بود. این متریال نرم روی فرمان، استراحتگاه دست کنسول مرکزی و پانل درب‌ها کار شده است. همچنین نورپردازی داخلی نیز وجود دارد. از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به نصب نگهدارندِ فنجان در ردیف دوم صندلی‌ها و استفاده از پشت‌سری‌های بهتر برای صندلی‌ها اشاره کرد.

تغییری در قوای محرکه رخ نداده و موهاوی گراویتی همچنان از پیشرانه ۳ لیتری توربودیزل با قدرت ۲۵۶ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری دارد.

فروش این شاسی‌بلند در کره جنوبی از هفتم می‌و با قیمت پایه ۵۵۵۰۰۰۰۰ ون معادل ۴۵۵۰۰ دلار برای مدل ۵ نفره شروع شده است. مدل‌های ۶ و ۷ نفره موهاوی هم قابل انتخاب هستند.

برچسب ها: کیا خودرو ، موهاوی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کیا خودرو موهاوی شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟

به گزارش «مبلغ»، متن پرسش و پاسخ مطرح شده بدین شرح است:

سوال: آیا اجاره اراضی موقوفه (وقف خاص اولاد ذکور) به مدّت ۹۰ سال برای بنای مسجد و مصلّی و حسینیّه جایز است؟ اگر صحیح است مشروط به چه شرایطی می باشد؟

پاسخ: اجاره های بلند مدّت بر خلاف مصلحت وقف است و جایز نیست، باید چند سال به چند سال تجدید شود و استفاده از آن برای مسجد و مصلّی و حسینیّه مانعی ندارد،هرچند جریان احکام مسجد بر آنها مشکل است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898873

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده