Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:51:57 GMT

ضخامت گل و لای به جامانده از بارندگی در شاندیز 3 متر است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۷۱۳۳

ضخامت گل و لای به جامانده از بارندگی در شاندیز 3 متر است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار بینالود گفت: گل و لای به جامانده از بارندگی شدید و سیلاب شب گذشته که از کوه به داخل جاده آورده شده بود، به سه متر می‎رسد.

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با وجود اینکه بر اثر سیلاب شب گذشته مسیر ابرده به زشک مسدود شده بود اما با تلاش نیروهای راهداری و آتش‌نشانی تمامی مسیرها بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل بارندگی شدید شب گذشته از دره‎ها و همچنین از کنار جاده مقدار بسیاری شن و لای و خاک به داخل جاده آورده شده است که از شهرداری مشهد، شاندیز و ستاد بحران کمک گرفته‎ایم و هم اکنون در حال جمع‌آوری بالغ بر 300 کامیون خاک، شن و ماسه که از کوه به داخل جاده آورده شده، هستیم.

فرماندار بینالود همچنین اظهار کرد: بارندگی به یک خانه خسارت وارد کرده است، در مسیر روستای اردمه از طرقبه نیز به علت بارندگی شدید حجم زیادی از گل و لای از کوه پایین آورده شده است.

وی با بیان اینکه بارندگی شب گذشته طی دو نوبت و به میزان 25 میلیمتر بوده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 450 میلیمتر بارندگی در شاندیز و طرقبه داشتیم.

حسینی مطرح کرد: به دلیل حجم زیاد بارندگی و رطوبت بالا خسارت‎های وارده به خانه‎های مسکونی قدیمی بسیار خواهد بود که کارشناسان در حال بررسی هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون قطعی آب، برق و تلفن نداریم، از شهروندان خواست از اتراق کردن در مسیل رودخانه‎ها به خصوص ارغوان دره و رودخانه چهل بازه، به دلیل وقوع سیلاب پرهیز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارندگي شاندیز بینالود آورده شده شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، به تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ در منزل شخصی‌شان در کرج روی داد. وحیده محمدی فر، همسر داریوش مهرجویی چندروز پیش از به قتل رسیدنشان با روزنامه اعتماد مصاحبه کرده بود و از تهدید فردی ناشناس با چاقو گفته بود.

این عکس برای مدتی قبل از قتل و در اکران مردمی فیلم سینمایی «لامینور» گرفته شده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899936

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است