Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:45:32 GMT

پروژه هدایت نفت آزادگان به تلمبه‌خانه اصفهان بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۷۳۴۱

پروژه هدایت نفت آزادگان به تلمبه‌خانه اصفهان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، فرخ علیخانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید از تأسیسات مارون ٢ و شیرخانه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بازدید کرد.

در جریان این بازدید، با حضور کارشناسان مهندسی فرآورش و پروژه‌های تزریق گاز شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، آخرین وضع پروژه هدایت مخلوط مایعات گازی و نفت آزادگان به تلمبه‌خانه نفت اصفهان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران هفته گذشته نیز همراه مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب از واحدهای بهره‌برداری و نمکزدایی اهواز-۱ (کریت) بازدید کرد.

کد خبر 4923740

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید نفت میادین نفتی غرب کارون قیمت نفت نفت ویروس کرونا قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی سهام عدالت قیمت دلار بانک مرکزی ایران بورس آزادسازی سهام عدالت تولید نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سرمایه ایالات متحده آمریکا قیمت سکه بهار آزادی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول ۱۱ و پیوست ۳ در خصوص شرکت‌های دولتی با ۱۴۴ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح جدول شماره ۱۱ گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره ۱۴ تقریبا برابر است، فقط یک مقدار شرکت‌های دولتی کم است، حدود ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، در خصوص نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره ۱۴ مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران