Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:14:31 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۲۳ اردیبهشت ایسنا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۷۸۸۶

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۲۳ اردیبهشت ایسنا

توضیحات ظریف درباره انتشار اخباری در ارتباط با مذاکره با آمریکا/ آخرین خبر درباره مدارک تحصیلی منتخبین مجلس یازدهم/ چه درس‌هایی از برجام گرفتیم؟/ بازخوانی پرونده بانک سرمایه/ گفت‌وگوی پمپئو با وزیر خارجه سوییس درباره بازگرداندن زندانیان آمریکایی از ایران/ موافقت مجلس با دوفوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

درباره جزئیات قضیه سفارت انگلیس طرفین باید مذاکره کنند/مذاکره‌ای با آمریکا در میان نیست

توضیحات وزیر امور خارجه کشورمان در مورد انتشار برخی از اخبار در ارتباط با مذاکره با آمریکا، در صدر اخبار پربازدید قرار گرفت.

محمدجواد ظریف در این باره گفت: هیچ مذاکره‌ای با آمریکا در میان نیست، آمریکا نشان داده است که نمی‌توان به مذاکراتش اعتماد کرد، نمی‌توان به نتیجه مذاکرات با آنها اعتماد کرد و تقریباً همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که هر توافقی که با آمریکا انجام دهند هر لحظه که آمریکایی‌ها بخواهند، آن توافق را نادیده می‌گیرند.

وی همچنین درباره احتمال پرداخت غرامت به سفارت انگلیس گفت : برای پرداخت غرامت در موضوع سفارتخانه انگلیس در ایران ،طرفین باید مذاکره کنند هنوز هیچ اقدامی در این ارتباط صورت نگرفته است .

گزارش جدیدی درباره مدارک تحصیلی جعلی منتخبین مجلس یازدهم اعلام نشده است

سید اسماعیل موسوی، دبیر ستاد انتخابات کشور درباره برخی اخبار در خصوص جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخبین مجلس یازدهم، گفت: در روزهای اخیر شورای نگهبان، وزارت علوم و دانشگاه های کشور گزارشی در این زمینه به ستاد انتخابات کشور  نداده‌اند و به جز منتخب تفرش، گزارش دیگری درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخبین مجلس یازدهم به ما نرسیده است.

این خبر هم از پربازدید های امروز بود.

چه درس‌هایی از برجام گرفتیم؟

اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست تخصصی «برجام؛ مسیر طی شده و چشم‌انداز پیش‌رو» هم مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا قرار گرفت.

محسن رضایی در دومین سالگرد خروج آمریکا از برجام گفت: طرفداران و هواداران و مخالفان و منتقدان برجام، در یک سوال مشترک هستند و آن این است که ادامه اندیشه برجامی فارغ از نتایج و محتوای برجام آیا قابل تکرار است؟ و آیا نباید در این اندیشه تغییری به وجود آورد.

بازخوانی پرونده بانک سرمایه

گزارش ایسنا با عنوان " بازخوانی پرونده بانک سرمایه " هم از دیگر پرمخاطب های امروز بود.

رسیدگی به پرونده تخلفات ۱۴ هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه از دی ماه  سال ۹۷ در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

گفت‌وگوی پمپئو با وزیر خارجه سوییس درباره بازگرداندن زندانیان آمریکایی از ایران

گفت و گوی وزارت امور خارجه آمریکا  با وزیر خارجه سوییس درباره بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران هم از خبرهای مورد توجه بود.

در همین رابطه وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد: مایک پمپئو از وزیر خارجه سوییس بابت نقش مداوم و سازنده به عنوان حافظ منافع در ایران و کمک به بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران و میانمار تشکر کرد.

موافقت مجلس با دوفوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی

خبر بعدی، بررسی دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی رای دادند.

به گزارش ایسنا، دو فوریت طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس قرار گرفت و نمایندگان با اکثریت آرا با آن موافقت کردند.

تشکر یک فعال سیاسی از مجلس دهم برای اصلاح یک قانون

تشکر ک فعال سیاسی از تصمیمات اخیر مجلس دهم در تصویب  دو اصلاحیه در مورد قانون انتخابات و نظارت استصوابی هم از پر مخاطب ها بود.

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در ارزیابی عملکرد مجلس دهم گفت:تصویب  دو اصلاحیه در مورد قانون انتخابات و نظارت استصوابی، موضوعات مهمی بود که امیدوارم شورای نگهبان هم آن را تایید کند. تقریبا یک هفته از عمر این مجلس  باقی مانده است و وارد فاز جمع‌بندی و خداحافظی خواهند شد؛ بعید می دانیم فرصت برای قانون گذاری داشته باشند.

مسئولیت حادثه برای مهاجران غیرقانونی متوجه دولت مقصد نیست

تحیل یک کارشناس مسایل افغانستان از حادثه رخ داده برای مهاجران افغان در مرز مرز ایران و افغانستان هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

نوذر شفیعی در این باره گفت: جدای از اینکه از منظر انسانی حادثه رخ داده در مرز مرز ایران و افغانستان نگران کننده است، اما مسئولیت حادثه برای مهاجران غیرقانونی متوجه دولت مقصد نیست.

برخی اخبار درباره موضوع شیوع ویروس کرونا را نیز می توانید در لنیک های زیر بخوانید.

ادامه بیکاری ناشی از شیوع کرونا زندگی را برای کارگران روزمزد مشکل کرده است

ناکارآمدی دولت ترامپ باعث تحمیل فشار بر پرستاران شده است

تبعات ویروس کرونا در قبال ویروس سوء مدیریت اقتصادی ناچیز است

وعده‌های داده شد به کادر بهداشت و درمان در اوج کرونا عملی شود

مجلس یازدهم به فکر پساکرونا باشد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف ستاد انتخابات كشور برجام کروناویروس طرح مقابله با اقدامات منتخبین مجلس یازدهم آمریکایی از ایران وزیر خارجه سوییس بانک سرمایه قرار گرفت مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد

وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: اسلام‌آباد اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی‌دهد و هر آنچه که مطابق با منافع ملی باشد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه‌های خبری پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار طی گفت‌وگو با خبرنگاران در پارلمان در اسلام‌آباد اظهار کرد: سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است و دولت به زودی رهبران جناح اپوزیسیون را در جریان کامل جزئیات و دستاوردهای این سفر قرار خواهد داد.

وی درباره طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان نیز افزود که ما نیازی به پنهان کاری نداریم و اگر سوء تفاهم‌های اخیر میان دو کشور حل نشده بود پس چرا رئیس جمهور ایران باید به پاکستان سفر کند.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: اینکه در بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پایان سفر آیت‌الله رئیسی اشاره‌ای به مذاکرات خط لوله گاز نشده است، مساله‌ای نیست؛ بحث اصلی این است که ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

وی تاکید کرد: پاکستان هر آنچه که مطابق با منافع ملی خود باشد را انجام خواهد داد و ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

سناتور اسحاق درباره گزارش حقوق بشری وزارت امور خارجه آمریکا علیه پاکستان نیز گفت که ما این بیانیه را رد کرده و پاسخ مناسبی به آن داده‌ایم.‌

کد خبر 748170

دیگر خبرها

  • پس لرزه‌های یک شکست
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین