Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:21:25 GMT

اهمیت استفاده از تماس صوتی در کسب‌وکارهای اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۸۲۸۲

اهمیت استفاده از تماس صوتی در کسب‌وکارهای اینترنتی

با توجه به اینکه امروزه مخاطبین کسب‌وکارهای اینترنتی فقط شماره همراه‌ها نیستند و نیاز به احراز هویت کاربران با شماره تلفن‌های ثابت وجود دارد، استفاده از وب‌سرویس تماس صوتی این امکان را فراهم می‌کند تا نیاز کسب‌وکارها با کمترین هزینه تأمین شود و امنیت کاربران برقرار شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کاوه نگار، انتخاب یک سرویس پایدار و جامع که قابلیت وب‌سرویس تماس تلفنی را مهیا کند، اهمیت ویژه‌ای دارد، سامانه پیامک کاوه نگار با ویژگی سرویس تماس صوتی و ارائه REST API کامل و قدرتمند در زمینهٔ ارسال تماس صوتی و پیام کوتاه تمامی نیازهای کارفرما توسعه‌دهنده و کاربر را برطرف می‌کند، در ادامه با وب‌سرویس تماس تلفنی کاوه نگار بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب‌سرویس تماس صوتی یا پیامک صوتی کاوه نگار

در واقع با بهره‌گیری از SIP Trunk قابلیت تماس به مخاطبین را از طریق بستر API تأمین کرده است. این سرویس قابلیت سرویس تماس صوتی کاوه نگار در واقع نیاز شما برای برقراری تماس سریع با کلیه خطوط موبایل و خطوط ثابت شهری فراهم کرده است وب‌سرویس تماس صوتی کاوه نگار می‌تواند احراز هویت شماره موبایل یا تلفن‌های مخاطبین شما مورد استفاده قرار گیرد و یا در شرایط نبود اثربخشی پیامک جایگزین شود.

وب‌سرویس کاوه نگار یک سرویس سریع ارسال بر بستر API است که با فراهم کردن متدهای مورد نیاز شما و پیاده‌سازی کیت توسعه سریع SDK و تهیه مستندات کامل نیاز شما برای ارسال در پلفترم های مختلف را رفع کرده است.

معیارهای سنجش وب‌سرویس پیامک مناسب به‌صورت زیر است:

سرویسی با سرعت ارسال مناسب، انعطاف‌پذیر و همراه با پایداری یا Stability بالا و کاملاً Uptime و در دسترس که با سرعت پاسخگویی بالا، وضعیت یا Delivery دقیقی از پیامک‌ها را همراه داشته باشد.

در ادامه قابلیت‌های وب‌سرویس پیام کوتاه کاوه نگار را باهم بررسی می‌کنیم:

· جایگزینی خودکار

یکی از مزیت‌های وب‌سرویس پیامک کاوه نگار، سیستم جایگزینی خودکار است به این شکل که در صورت بروز خطا یا کندی ارسال پیامک در یک سر شماره، سیستم به‌صورت خودکار سریع‌ترین سرشماره ارسال‌کننده را جایگزین می‌کند تا پیام‌های شما به‌هیچ‌عنوان دچار اختلال یا تأخیر در رسیدن به گیرنده نشود و یا درصورتی‌ که شماره گیرنده یک شماره تلفن ثابت شهری باشد این سرویس امکان ارسال پیامک صوتی یا تماس صوتی را با شماره موردنظر را به‌صورت خودکار خواهد داشت. در رابطه با احراز هویت کاربران با شماره همراه خارج از کشور نیز، به‌صورت خودکار ارسال پیامک به گیرندگانی غیر ایرانی را با خطوط بین‌المللی انجام خواهد داد تا مشکلی در ارتباط با کاربران خارج از کشور هم نداشته باشید.

. وب‌سرویس تماس صوتی

وب‌سرویس تماس صوتی کاوه نگار دارای کاربردهای مختلف است که مهم‌ترین آن احراز هویت کاربران از خواندن کد و درخواست برای وارد کردن آن در سرویس شما است با ماژول تبدیل متن به گفتار وب‌سرویس تماس صوتی، شما متن موردنظر را به متد API ارسال می‌کنید و سرویس Text to Speech متن را به گفتار و فایل صوتی تبدیل می‌کند و ضمن برقراری تماس تلفنی با گیرنده متن مورد نظر را برای آن می‌خواند.

یکی از ویژگی‌های سرویس اعتبارسنجی تماس صوتی کاوه نگار ایجاد شرایط تکرار و جدا کردن دوتا دوتای کد عددی است

در واقع شما با تولید یک کد رندوم دیگر به چیزی نیاز ندارد زیرا این سرویس کدهای شمارا دو تا دوتا جدا کرده و در غالب عددهای دورقمی برای گیرنده می‌خواند تا گیرنده بهتر آن را به خاطر بسپارد.

همچنین سرویس تماس صوتی کاوه نگار قابلیت فراخوانی مجزا بدون استفاده از سرویس اعتبار سنجی را با متد MakeTTS در اختیار برنامه نویسان قرار می‌دهد.

· وب‌سرویس پیام کوتاه کاوه نگار

سرویس کاوه نگار در حال حاضر jنزدیک به ۹ سال است که به‌صورت تخصصی به ارائه وب‌سرویس پیامک و پیام کوتاه برای شرکت‌های حوضه IT فعال است و این محصول اولین و قدیمی‌ترین خدمات کاوه نگار بوده است، مهم‌ترین ویژگی وب‌سرویس‌های ارائه‌دهنده API پایداری و سرعت آن‌هاست و در نهایت ویژگی بعد مربوط به‌دقت و سهولت در استفاده از خدماتی است که ارائه می‌کنند در واقع برای یک وب‌سرویس پیام کوتاه مناسب سرعت رسیدن پیامک، قیمت و سهولت در استفاده است، هرچند ویژگی‌های دیگر می‌تواند استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر کند ولی این پارامترها نقش مهمی در تداوم استفاده از یک سرویس پیامک را بازی می‌کنند، با نگاهی به تاریخچه وب‌سرویس کاوه نگار متوجه می‌شویم کاوه نگار توانسته با ارائه یک وب‌سرویس پیامک سریع و انعطاف‌پذیر رضایت مشتریان خود را جلب کند.

برای تست سرعت ارسال پیامک و کیفیت عملکرد سرویس کاوه نگار با ایجاد حساب کاربری می‌توانید مبلغ ۱۰،۰۰۰ ریال اعتبار رایگان دریافت نمایید همچنین در صورت تمایل به استفاده از خدمات سرویس پیشرفته می‌توانید آن را به‌صورت آزمایشی تا ۷ روز فعال و استفاده نمایید یا از ۱۰ روز گارانتی برگشت هزینه سرویس‌های کاوه نگار استفاده هم‌چنین، تیم پشتیبانی کاوه نگار به شما در حل مشکلات کمک خواهد کرد.

https://kavenegar.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استفاده از تماس صوتی وب سرویس پیامک وب سرویس پیام ارسال پیامک پیام کوتاه احراز هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلک‌شارک که یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند مقاوم جدیدی به‌نام GS۳ معرفی کرد.

براساس گزارش زومیت، ساعت فوق مقاوم GS۳ به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۴۳ اینچی ۶۰ هرتزی و دکمه‌ی چرخان مجهز است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس از آن محافظت می‌کند.

ساعت هوشمند GS۳ بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را پوشش می‌دهد و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دارد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند کیفیت خواب کاربران را پایش کند.
ساعت GS۳ از GPS داخلی استفاده می‌کند و تا فشار پنج اتمسفر (عمق ۵۰ متری) در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. ساعت هوشمند مورد بحث موفق به کسب گواهی IP۶۹K شده و حتی برای استفاده در محیط‌هایی با دما و فشار آب بالا هم مناسب است.

محصول جدید بلک‌شارک براساس استفاده‌ی هر فرد، واچ‌فیس‌های مخصوصی را به او پیشنهاد می‌دهد. ساعت از هوش مصنوعی بایدو استفاده می‌کند و می‌تواند به‌کمک دستیار صوتی این شرکت به خواسته‌ی کاربران پاسخ بدهد.

ساعت فوق‌ مقاوم GS۳ از NFC و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سطح نویز را کاهش بدهد. ساعت نام‌برده برای قرار گرفتن در بین ساعت‌های هوشمند فوق مقاوم، ۱۵ گواهی‌نامه‌ی نظامی مختلف را گذرانده است.

ساعت GS۳ به‌لطف باتری پرظرفیت و پردازنده‌ی کم‌مصرفش شارژدهی ۲۱ روزه دارد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت، گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید. قیمت ساعت هوشمند جدید GS۳ حدود ۷۰ دلار اعلام شده است و این محصول درحال‌حاضر فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903023

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع