Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از برای برگزاری مراسم شب احیا در مصلی های نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی با اعلام این خبر افزود: با رعایت دستورعمل های بهداشتی در ۸ نقطه شهرستان بجنورد و در مصلی های نماز جمعه سراسر استان مراسم شب احیا برگزا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر مصلی نماز جمعه یکی از مساجد محوری برای مراسم شب احیا در نظر گرفته خواهد شد.

حیاتی ادامه داد: روستاهایی که در سراسر استان دارای روحانی مستقر هستند با هماهنگی بخشداران دهیاران و اعضای شورای روستا و روحانی مستقر مراسم شب های احیا نیز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش در شهرهای فاروج، شهر گرمخان،  زیارت ، بخش غلامان و دهستان آذری در شهرستان اسفراین به دلیل اینکه در وضعیت قرمز به سر می برند مراسم شب احیا برگزار نمی گردد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برگزاری مراسم شب احیا رعایت پروتکل بهداشتی مراسم شب احیا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز