Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در فرآیند برگزاری امتحانات نهائی پایه دوازدهم تاکید کرد.

ابراهیم محمدی امروز ۲۳ اردیبهشت در جلسه ستاد امتحانات استان که در سالن این اداره کل برگزار شد، افزود: با توجه به تعیین تاریخ ۱۷ خرداد برای شروع امتحانات نهائی پایه دوازدهم، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فراهم کرده و باید در جهت توجیه و آموزش دانش آموزان اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت سلامت دانش آموزان در فرآیند برگزاری امنتحانات نهائی افزود: داشتن امکانات کامل ضدعفونی در مدارس، تأمین صابون و محلول های مناسب ضدعفونی کننده دست و امکان فاصله گذاری مناسب برای صندلی ها درکلاس های درس و سالن های مدارس ضروریست و باید اقلام اشاره شده به مقدار کافی و متناسب در محل موجود باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: حدود ۲۷ هزار دانش آموز پایه دوازدهم استان در آزمون نهائی رشته های مختلف بصورت حضوری شرکت می کنند.

به گزارش ایسنا، محمدی خاطر نشان کرد: در فرآیند برگزاری امتحانات نهائی خرداد ماه امسال، ۲۴۷ حوزه اجرا در ۱۳۶ مدرسه استان فعال خواهد بود؛ همچنین ۱۴حوزه تصحیح در سطح شهرستانهای استان فعال خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امتحانات نهایی در پایه دوازدهم پروتکل بهداشتی فرآیند برگزاری امتحانات نهائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز وتا ۲۲ خردادماه ادامه دارد. .یونس محمودزاده افزود: در پایه نهم سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند. وی افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد. همچنین برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی و سوالات هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات