Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا با تاکید بر هوشمندسازی ماموریتهای پلیس، گفت: نیروی انتظامی در نقطه ایده آل پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار حسین اشتری امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی  مازندران با درود به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع سلامت و همچنین روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اگر تاکنون هربلایی بر کشور ما نازل شده با همین دعاها و مناجات مردم رفع شده ‌و امیدواریم که به فضل خدا و دعاهای مردم در شب های قدر این ویروس منحوس نیز از کشور ما و از روی کره زمین محو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در استان، خانوادههای معظم شهدا و همه مسئولان لشکری و کشوری در این مراسم با تسلیت شهادت دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: مازندران یکی از استانهای ویژه، پهناور، برخوردار از مواهب الهی و دارای مردمانی شریف و بزرگوار است که نه تنها سرزمین علویان بلکه مرکز حکومت شیعی است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دیار علویان از هر حیث باعث افتخار و سربلندی کشور است، خاطر نشان کرد: تمامی سعی و تلاش نیروی انتظامی بر این است تا خدمتی را در شان و منزلت مردم عزیز این استان ارائه دهد.

استقرار پلیس در بیش از 20 بندر و پایانه مرزیتهران| برخورد قاطعانه قضائی با شایعه‌سازان پیرامون وقوع زلزله در پردیس؛ شناسایی شایعه‌سازان در دستور کار پلیس قرار داردهشدار پلیس آگاهی به دارندگان سلاحهای شکاری

اشتری گفت:  مازندران علی‌رغم ارائه خدمات ملی با توجه به حجم حضور مردم از سراسر کشور در این استان از منابع و اعتبارات استانی برخوردار است، ولی این موضوع نتوانسته خللی در ماموریت های انتظامی در این استان ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرچند با کمبود منابع روبه‌روست ولی این خلاها با روحیه جهادی کارکنان این نیروی با حداقل امکانات سازمانی پر شده و تلاش ما هم بر این است که با کمک و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی با تقویت این نیرو مشکلات موجود در سال جدید به حداقل برسد.

اشتری با اشاره به اینکه علیرغم همه مشکلات پیش آمده در سال گذشته شاهد کاهش جرائم در حوزه‌های مختلف هستیم، گفت: بروز برخی از جرایم نظیر سرقت عواقب برخی موضوعاتی همچون مشکلات اقتصادی می‌شود که در بررسی‌ها باید این عوامل مد نظر قرار گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی به بحث تحریم دارویی کشور توسط دشمنان در این روزهای سخت که منجر به حوادث ناگواری شد، اشاره و تصریح کرد: با درایت مردم، تمامی این مشکلات برطرف و کشور از لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده بی نیاز شد و این مجاهدت ها و تلاش های جهادی مردم و مسئولان از جمله موضوعاتی است که دشمن در خود ندارد.

اشتری با اشاره به خدمات و ماموریتهای نیروی انتظامی در زمان شیوع بیماری کرونا ، تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی، محتکران و آلوده کنندگان فضای مجازی و همچنین ضدعفونی کردن معابر با خودروهای یگان ویژه علیرغم تبلیغات سوء دشمن که این یگان را در مقابله با مردم نشان می دادند از جمله اقدامات پلیس در آن ایام بوده است.

فرمانده ناجا گفت: در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی استان‌ها نیروی انتظامی با کمک بسیج و سایر نیروهای مسلح بدون هیچ‌گونه تنشی ماموریت خود را به پایان رساند و این نتیجه همکاری مردم و اجرای مقتدرانه قانون از سوی کارکنان نیروی انتظامی بود.

وی با اشاره به اثرات هوشمندسازی پلیس در ارتقا امنیت، بیان کرد: باید به تناسب زمان پیش رفت و از تکنولوژی‌های روز استفاده کرد که این امر نیازمند تحول در ساختار سازمانی، زیرساختها، آموزش نیروی انسانی، تامین تجهیزات و همچنین نیازمند مشارکتهای مردمی است.

اشتری، خاطرنشان کرد: استان مازندران یکی از استان‌های پیشتاز در طرح هوشمندسازی پلیس و یکی از استان‌هایی است که تمامی طرح‌های هوشمندسازی به صورت پایلوت در آن اجرا شده است.

سردار اشتری با اشاره به تجارب ارزنده سردار میرزایی در پلیس مبارزه با مواد مخدر که یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا در عمل به فرامین مقام معظم رهبری است وی را به سمت فرمانده انتظامی استان مازندران منصوب کرد.

توسعه استان نتیجه تلاش و همت نیروی انتظامی است

استاندار مازندران، گفت: تحقق توسعه استان در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نتیجه تلاش و همت نیروی انتظامی است. احمد حسین زادگان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به نقش نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با توجه به تنوع ماموریتها نقش موثری را در تمامی عرصه ها از جمله توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برعهده دارد.

احمد حسین زادگان با اشاره به بخشی از ماموریتهای ناجا افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر و برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور، مبارزه با تخلفات فضای سایبری و برقرای نظم و امنیت در راه های کشور از مهم‌ترین ماموریتهای نیروی انتظامی به شمار می روند.

حسین زادگان با اشاره به فعالیتهای مهم و اثرگذار نیروی انتظامی در مازندران، نقش ناجا را در توسعه استان مهم و اثر گذار دانست و گفت: با توجه به صنعت و موقعیت گردشگری استان با وجود امنیت پایداری که در مازندران وجود دارد شاهد رونق این صنعت هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به هوشمندسازی پلیس در استان مازندران به نصب بیش از سه هزار دوربین در ورودیهای شهرها و روستاهای استان با همکاری دستگاههای اجرایی اشاره و تصریح کرد: این اقدام عاملی اثرگذار در کاهش سرقتها از جمله سرقت احشام و رشد اقتصادی استان خصوصا در حوزه کشاورزی و دامپروری بوده است.

وی با اشاره به کاهش تخلفات و جرائم استان، گفت: با توجه به بررسیهای انجام شده حجم گسترده تخلفات نسبت به جمعیت ثابت استان در فصول مسافرتها بیشتر است که وجود این عامل ، کار را برای پلیس استان حساس تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 681

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی فرمانده ناجا نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم