Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@22:35:37 GMT

تاسیس مدرسه انرژی در کیش

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۰۰۱

تاسیس مدرسه انرژی در کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر، درخصوص مصوبات این شورا گفت: خوشبختانه در نخستین جلسه از سال ۹۹ مصوبات بسیار خوبی در شورایآموزش و پرورشبا هدف ارتقای زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت فضاهایآموزشی انجام شد.

غلامحسین مظفری افزود: با پیشنهاد مسئولان آموزش و پرورش، امکان ایجاد فضاهای فیزیکی آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان جزیره کیش در مهر ماه فراهم می‌شود و در مبحث برپایی امتحانات نهایی و آمادگی برای کنکور نیز مقرر شد تا کارگروهی با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی، موسسه علوم فنون کیش و همکاری اداره آموزش و پرورش جزیره تشکیل و از ظرفیت‌ها و امکانات موجود به بهترین شکل در این زمینه بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: استفاده از پتانسیل‌های موسسه علوم و فنون کیش موجب برقراری ارتباط بیشتر اساتید سطح کشور و دانش‌آموزان جزیره و توسعه آموزش‌های آنلاین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پیشنهاد تاسیس مدرسه انرژی در کیش که ازسوی آموزش و پرورش جزیره مطرح شد نیز در این جلسه به تصویب رسید که امید دارم پس از مذاکره با گروه مپنا که در زمینه‌های دیگر نیز در کیش فعالیت می‌کند انجام شود و به نتیجه مطلوب و دلخواه در این خصوص دست یابیم.

وی با بیان اینکه موانع فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در جزیره کیش مبنی بر عدم واگذاری زمین با مصوبه‌ای در هیات مدیره سازمان برطرف شده است افزود: تشکیل گروه خیرین مدرسه‌ساز در جزیره با استقبال خوبی مواجه شد، به گونه‌ای کهساخت یک مدرسه جدید نیز با کمک این عزیزان در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است. همچنین در مجموع خیرین برای ساخت چهار تا پنج مدرسه دیگر نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

مظفری گفت: موضوع مدارس خیرساز با مشارکت مردم و کیفیت خوب از اولویت‌های کار مجموعه سازمان است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به پیشتاز بودن فضاهای آموزشی جزیره در بحث «مدارس مروج سلامت» عنوان کرد: خیرین مدرسه‌ساز نیز به این موضوع توجه داشته باشند و زیرساخت‌ها را بر اساس توسعه مدارس مروج سلامت فراهم کنند.

وی در پایان از ساخت یک مدرسه جدید در مهر سال‌جاری خبر داد و عنوان کرد: باتوجه به اینکه شاخص‌های فضای آموزشی در کیش وضعیت مطلوبی در استان و کشور ندارد ساخت چندین مدرسه با هدف ارتقای کیفیت آموزش در دستور کار ما قرار دارد که طبیعتا به سال ۱۴۰۰ موکول خواهد شد.

یکی دیگر از موضوعات پیشنهادی مصوب شده در این جلسه، هیات امنایی شدن مدارس بود که تشریح آن به جلسه بعدی شورا موکول شد.

۴۸

کد خبر 1387509

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران